Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

att lykken er stor for både meg og kommende far etter ul igår (uke 19) at vi får en prins på første prøverørsforsøk :)) nå ble det virkelig etter å ha sett en aktiv krabat, herlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så hjertelig mye!

Vi var også på ul i går og fikk se en livlig liten pjokk :)

Skrevet

Gratulerer!

Vi var også på UL i går og fikk vite at det kommer en liten gutt. Selvsagt er kjønn sekundært da vi først og fremst ønsker et friskt og raskt barn, med to jenter fra før tillater vi oss å synes at det var spesielt hyggelig.

Skrevet

takk.. :) gratulere så mye til dere også :)) nå er det bare å begynne å tenke på navn, ble ikke så sikker lenger ;) synes det er enklere med jentenavn..men gleden er stor når det var en gutt. Og det bli første gutten på min mann sin side, alle søskene har jenter :)

Skrevet

Gratulere saa utrolig masse!!! Jobber paa en klinikk for assistert befruktning og det er saa fantastisk aa se positive resultater!

Her ventes ogsaa en liten gutt, saa dette er superspennende! Kos deg ihjel med magen og forberedelsene!

Skrevet

Gratulerer såååå mye :D

Kos deg, nyt graviditeten og den voksende magen :)

Klems

Skrevet

og jeg venter ei IVF-jente etter fryseforsøk i august :) Var på ultralyd på torsdag og alt var bare helt perfekt! *lykke*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...