Gå til innhold

GAVISCON

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen andre av dere som sliter med halsbrann?

Lurte bare på om noen vet om man kan spise ubegrenset av disse tablettene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det vet jeg ikke. Men det er ihvertfall de tabelettene jeg ble bedt om å kjøpe når jeg var på apoteket. Så tipper de skal være ganske trygge. Kan være noe jeg innbiller meg, men står det ikke noe i pakningsvedlegg om tre ganger daglig?

Skrevet

Jeg tar de og har blitt anbefalt de på apoteket når jeg har sagt det er i forbindelse med graviditet. Litt usikker på om det er noen begrensning. Jeg har liksom ikke trengt å ta så mange, vil tror det står i pakningsvedlegget. De hjalp i hvertfall meg veldig i forrige svangerskap og håper de gjør det denne gangen også for nå merker jeg halsbrannen har begynt å komme for fullt.

Skrevet

Hei du :)

I mitt forrige svangerskap hadde jeg ekstrem halsbrann - det begynte for fullt allerede i uke 14...jeg drakk 7,5 flaske gaviscon!!!! Det er over 3 liter tilsammen det!!! Offameg...men det hjalp...og jeg fikk aldri noen restriksjoner på det, så regner med at tablettene å da er helt ufarlige :)

Denne gangen er halsbrann ikke et så stort problem enda, men jeg har kjøpt inn en liten flaske just in case...for det er fryktelig å ligge der om natta å bare kjenne det brenne noe helt forferdelig!!!

Lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...