Gå til innhold

Er det noen som kjenner til Furua familiebarnehage i bydel Østensjø?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg vil anbefale å dra innom på besøk. Vi ble tilbudt plass men er usikker. Lokalet var ganske nedslitt å lite leker o.l . Det trengs litt fiksing synes jeg....man må også opp en ganske lang utendørstrapp for å komme til huset noe som er ganske vanskelig for meg alene med barnevogn spessielt på vinterstid. Han som jobbet der virket derimot veldig super å barna virker veldig fornøyd å glad :) og det er vel kanskje det som teller mest?

Jeg ville også dratt på besøk. Min datter har gått i Furuveien familiebarnehage, like ved siden av Furua. Vet at de har besøkt hverandre litt de to barnehagene, og han som jobber der hilser alltid blidt på oss. Vi har i alle fall vært kjempefornøyd med Furuveien barnehage. Jenta vår startet der bare 9 mnd gammel, men det har fungert kjempefint. Jeg tror det er en stor fordel å starte i en liten barnehage med få barn og noen få stabile voksne når man starter som så liten. I Furuveien er de 3 voksne, og 8 barn. Og så må du tenke at de ikke trenger så allverden stor plass når de er så små, da kan det heller være trygt at det er litt lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...