Gå til innhold

Flere 2.gangsfødende med termin rundt julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 20.desember og vet veldig godt at lille knøttet i magen kan komme på julaften, eller slik at jeg må være på sykehuset den dagen. Akkurat det plager meg litt, siden jeg har en datter på 2år. Jeg vil jo kunne feire jul sammen med henne...orker ikke tenke på at jeg kanskje ikke får feiret sammen med henne..

Flere som sliter med de samme tankene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Ja , har termin 26 Desember og håper hun ikke kommer på julaften.Vet hvordan du føler det.Men ikke bekymre deg , sannsyneligheten er ikke stor og hvis det skjer julaften så får vi håpe det skjer etter de små er i seng.

Masse lykke til da , kjenner at jeg grugleder meg til fødsel nå.

Skrevet

Har en sønn som ble født 20 dager før terminen, og nå har jeg terminen 14 jan. DVS at det kan bli julaften på meg og dersom hun er like rask som sin bror :S Som nå er 1 år og 9 mnd. men krysser alt jeg har for at det ikke skjer. vil jo være med min sønn og resten av fam på julaften :) lykke til dere

Skrevet

Jeg har termin på julaften, og en liten gutt på to år fra før.

Håper selvfølgelig at jeg slipper å ligge på sykehuset på julaften, men har brukt en del av svangerskapet på å forberede meg på at det er en stor sannsynlighet for at det vil skje. Så får jeg heller bli positivt overasket hvis jeg slipper:)

Får håpe du føder på termindato, eller nå i helgen, så du er hjemme igjen til fredag:)

Har desverre ikke noe fødestøv å sende (kunne igrunn trengt litt selv), men sender over masse lykkeønskninger.

God jul!!!

Skrevet

Jeg har termin 23.des, og håper virkelig det skal skje noe de nærmeste dagene.

Har ei jente på 5 år, og vil gjerne tilbringe julaften sammen med henne.

Vurderer å prøve både sex og akupunktur snart for å få fortgang på fødselen:)

Skrevet

Det var godt med noen oppmuntrende ord fra andre i samme situasjon. :-) Håper på at det skal skje noe nå, eller så må det bli etter 24.des.

Lykketil alle sammen! Snart har vi en liten i armene. Vi er snart i mål! :-)

Skrevet

jeg har termin 2 januar men jeg venter tvillinger, så venter vel i grunnen hver dag, vil så gjerne feire julen hjemme med min datter på 4 år :)

i tillegg har jeg gått med modning og åpning i 2 uker og ingenting skjer :/ frustrerende...syns føden i bergen kunne ha sittet meg i gang spesielt siden gj.snitt med tvillinger er å føde i uke 37...er no i uke 39 :( :/

men lykke til alle sammen, så krysser vi fingre for at alle får være hjemme på julaften med eldste mann :))

Skrevet

Jeg har en datter på 2 år og har termin lillejulaften... Har heller ikke lyst å "feire jul" på fødeavdelingen men må man så må man... Vårt problem er også at vi ikke har familie i nærheten, så om det blir fødsel julaften må datteren vår feire jul sammen med et vennepar. Vet hun får det kjempekoselig der, da de har barn på samme alder, men alikevel ikke noe gøy å tenke på...

Satser alt på at ting skjer før jul, selv om jeg fødte på termindato sist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...