Gå til innhold

Jeg har en city cross, men vurderer å bytte den i en mindre vogn...anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg syntes sportsdelen til citycrossen er så stor, så jeg vurderer å selge den nå som gutten min skal ut av baggen og i sportsdelen. Men jeg vet ikke helt hvilken vogn jeg vil bytte den i. Kravene mine er at det er full liggestilling, at barnet kan sitte begge veier og at den må være god å kjøre på litt humpete veier. Har vurdert en Brio Go, men er usikker på hvor god denne er å kjøre... har dere noen forslag til meg dere som er god på dette?

Fortsetter under...

Jeg hadde city cross, og syns den var for stor og gikk for bugaboo cameleon. Jeg har vært veldig fornøyd med den. Ikke den beste på vinterføre, men jeg har ikke kjøpt vinterhjul heller. Syns sønnen min satt bedre i denne med det samme han gikk over til sportsvogn enn i citycrossen. I citycrossen sank han på en måte litt sammen.

Men bugaboo er vel i hovedsak en byvogn, men til mitt bruk er den SUPER!

• 1 måned senere...

Jeg har hatt brio Go før til storebror. Har City Cross til lille jenten min nå. Nå skal jeg bytte til sportsdel og liker heller ikke den. Så jeg skal kjøpe ny brip Go! Super vogn! En drøm og trille:=)) løp og kjøp!!

det går også ann å kjøpe slik sittepute" som gjør at selene blir bedre tilpasset når de er små, de kommer lengre ned.. Er ikke så flink til å forklare men det står om den på emmaljunga.no

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...