Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Hvor lang tid bruker de på å sende til Norge sånn ca? Skal jo derfra og hjem hit og men. *gleder seg*
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 De er raske, men nå er det jo jul da, så du må kanskje belage deg på noen ekstra dager med venting. Du kan til enhver tid sjekke på Jetcarrier kontoen din hvor pakken befinner seg. Handler ikke så mye derfra lenger. Synes det ble VANVITTIG dyrt.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Tar litt tid, den skal fortolles og tollkontorene har plenty av arbeid i juletida. Om du ser på websida til jetcarrier, så står det ca leveringstid der. Tenkte også kjøpe ny c.g-jakke i USA(har en fra før), men toll og moms på de jakkene blir såpass mye at det knapt lønner seg. Men jakkene er herlige, du kommer til å elske den!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 ja jeg gleder meg Nei det blir omtrent samme prisen. men de blir så fort utsolgt her og jeg "må ha"-. Håper jeg har gjort det riktig da.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Hvilken butikk har du kjøpt jakken i da, og hva kostet den?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #6 Skrevet 17. desember 2010 kjøpt fra altitude-sports.com Jeg forhåndsbestilte trillium parka i fargen mid grey. Og nå er den sendt. Trodde ikke den kom inn så fort. Men den skal fra canada til usa - og så hit. Så går vel litt tid enda. Dem sender ikke direkte til Norge fordi canada goose ikke tillater dette. Men til USA gikk fint. Så da må jetcarrier ta seg av resten.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Den koster 3100 i butikken der. Også var det vel 20 dollar eller ca 125 kr i frakt til USA. Også blir det 355 for å få den inn hit. Også kommer moms på 25% i tillegg. Så. Ikke noe å spare men var ikke derfor jeg kjøpte derfra heller. Kommer på rundt 4500 eller 4600 kr tenker jeg. Vet ikke hva den modellen koster i Norge engang jeg men..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #8 Skrevet 17. desember 2010 Ha,ha..har akkurat kjøpt sånn jakke men jeg slapp unna med 800kr:)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #9 Skrevet 17. desember 2010 Du er kanskje en av de som har kjøpt med hønsefjær og pels fra schæfer du da? Vil anbefale deg å sjekke om du ikke har kjøpt en forfalskning.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #10 Skrevet 17. desember 2010 Og hvor er alle pelsmotstanderne nå????
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #11 Skrevet 17. desember 2010 Du må sjekke listen over hvilke butikker som selger ekte canada goose og hvilke som selger fake. Listen finner du på canada-goose.com Listen over fake er LANG
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #12 Skrevet 17. desember 2010 og 10 % TOLL på klær faktisk... skulle ønske de gjorde noe med de der tollsatsene altså, nesten billigere å fly over å hente ting...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #13 Skrevet 17. desember 2010 ja det er med i summen da. Verre med moms synes jeg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #14 Skrevet 17. desember 2010 Ja fake jakker fra Kina kan alle kjøpe billig. Men du får virkelig det du betaler for. Reflekser og taper som er printet på kommer til å flasse iløpet av få uker, fyllet , som forøvrig består av både fjær og andre fugledeler, synker til bunns raskt, og klumper seg. Vask ALDRI jakka, for uansett hvor mange ganger du tar den i tørketrommelen så kommer den til å lukte døde dyr og mugg reten av livet..Dessuten har nok en hund måttet bøte med livet for den kanten på hette (forøvrig har jeg ikke noe imot pels og ser ikke helt forskjell på prerieulv og hund, dødt dyr er dødt dyr for meg..) Så jeg vet ikke jeg, hvor fornøyd du er om noen uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå