Gå til innhold

Gratis gravid fotografering hos Fame ? ( samme som skravlesiden )

Anbefalte innlegg

Gjest En til 2011 <3

Er det slik enda at man får med kupong i bladet "Gravid" til en slik fotografering ?

Har begynt å abonnere på bladet nå så jeg bare lurte på om di enda holdt koken med denne fotograferingen :) Kunne ikke se noen kupong i siste bladet jeg fikk, er det kuponger med hver mnd eller ? Redd for å gå glipp av muligheten :)

Fortsetter under...

Den kupongen gjelder nok for det som står på, men de har alltid gratis fotografering der. Vi har vært der 4 ganger og jeg har aldri hatt kupong.

Pleier å være reklame for det på siden her, hvis ikke kan du gå inn på nettsiden dems.

Du har også med et bilde med ramme gratis. Må bare forberede deg på mye mas etterpå. De sender brev, mail og sms for å få deg til å kjøpe mer. Men det trenger man jo ikke hvis man ikke vil;-)

Gjest En til 2011 <3

Finner ingenting på siden deres. Eneste tilbudet di har er gratis familiefotografering.

Skal ringe til mitt lokale Fame å høre over jul. Bor et godt stykke utenfor byen skjønner du :) Litt dumt å komme på drop in time,som kun varte mellom 13-14 så har dem ikke mulighet .....

Tusen takk for svar Dollypopp :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...