Gå til innhold

Denne hjertelydhørersaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt sånn? Syns jeg leste om at noen hadde sånn.

Og hadde jo vært morsomt å høre hjertelyd hjemme etterhvert :)

Spesielt for storesøsken:)

Er den lett å bruke? Helt ufarlig??

Kom med info den som vil :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jeg har bestillt meg en på ebay, ubrukt, men har ikke fått den ennå:-) Du kan søke på "angel sound":-)

Skrevet

Ok, skal sjekke ut :) takk!

Skrevet

og jeg brenner for babywatcher, jeg kjøpte brutk på finn.no

hadde slik sist og det er så arti ha og så betryggende. er man i tvil en dag så bare kjekker man etter hjertet. :) jeg hørte hjertet fra uke 10 sist med babywatcheren. men dette er veldig forskjell.

Skrevet

Jeg har sett på disse og vurdert kjøpe.. men en ting som stopper meg.. Hjertelyden kan jo av og til være vanskelig og høre.. Og redd jeg ville blitt overnervøs om je plutselig ikke fant lyden.. hva om det er uregelmessige slag.. Forandrer seg mye.. Alt kan jo være normalt ved det , men tror jeg hadde blitt veldig urolig av og ha det i hus og sjekket for ofte :))

Drøyer den litt før jeg bestiller.. Egentlig veldig lyst :)

Skrevet

Jeg har babywatcher, og elsker den! Hver eneste gang jeg var litt urolig for den lille, i første svangerskap, f.eks. om jeg merket litt lite bevegelse eller hadde litt blødninger, så brukte jeg bare den og hørte hjertelyden...så kunne jeg senke skuldrene igjen. Helt genialt! :) Kjøpte den brukt på finn.no forresten, og er veldig fornøyd :)

Skrevet

Må ta meg en tur på finn å se om jeg kan finne noe brukt, kanskje :) Hva er forskjellen på babywatcher og angelsound da? Noen som vet?

Skrevet

tror babywatcheren er bedre på å fange opp hjertelyden.

men er nok litt smakssak også.

jeg fant alltid hjertelyden med babywatcher. men nå er ikke jeg så godt polstra. tror at hvis en veier noen kilo ekstra så kan det nok ta lenger tid å høre men da ungen er blitt stor i magen så finner man lyden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...