November Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Men hva betyr spotting ? At det kommer litt blod av og til ? Og hva er det et tegn på ? at TR kommer ? Mulig litt dumme spørsmål, men det er første gang vi prøver på baby :-)
Tieran Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar ;o) Jeg er ikke 100% sikker på hva som menes med spotting, så svaringen overlater jeg til andre )
Metti er håpefull Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg kan prøve å svare ; ) Sliter med spotting selv så. Det er feks lyse brun utflod eller mørkere brunt. Noen ganger kan det faktisk være nesten svart ! Man kan også ha litt lyse rødt blod ... Det er litt forskjellig hvordan folk har. Men selv begynner jeg med lyse brunt så blir det somregel mørkere jo nærmere mensen jeg kommer.... Spotting er gammelt blod og somregel en forsmak eller varsel på at mensen kommer...
November Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2010 Ok, takk for svar :-) Metti, du som har prøvd litt på å bli gravid, pleier du å få det hver gang før mensen kommer ? Jeg er nå 5 dager over, og har ikke merket noe til noen symptomer på det ene eller andre.
Metti er håpefull Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Eg har fått det hver mnd ja ... Det begynne alt fra 5 te 10 dpo.. Kjedelig når en ikkje vet hverken ene eller andre veien.. Håpe du får svar snart... Helst med positiv test da ; )
November Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2010 dpo ? :-) Det betyr kanskje før mensen ? :-) Nei jeg vet ikke, men syklusen min er ikke helt som den skal være, gitt, det har den aldri vært. Så derfor er det ingen håp om verken det ene eller andre..
Metti er håpefull Skrevet 17. desember 2010 #7 Skrevet 17. desember 2010 Dpo er dager etter eggløsning .... Jeg tester etter eggløsning så vet akkurat når eg har den. Da komme jo mensen 14 dg etter ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå