Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Er det trygt å ta med baby på 9 mnd ut nå? Her er det godt over 20-. Blir å gå 10 min opp til buss stoppet også blir vi jo værende inne mesteparten av tiden når vi er framme i byen. Pakker seff guttungen inn ordentlig. Hva hadde dere gjort?
maya666 Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 jeg hadde ikke gjort det...syns det var litt vel kaldt, og 10 min å gå, er jo et stykke da... her er det -15.. så jeg holder meg inne med min datter på 6 mnd... men det er jo opp til deg det da...
EgG Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Har du ikke mulighet til å ta bilen? Tror nok det går bra, men likevel... Hadde nok ikke gjort det selv.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2010 Hadde jeg hatt bil hadde jeg nok brukt den, hehe Snakket med helesøster og hun mente det gikk bra, smøre godt med kuldekrem og pakke han godt inn og netting + helseteppe over vogna.. Men jeg vet ikke, blir usikker jeg..
Tøffe Tøflus Skrevet 17. desember 2010 #5 Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde gjort det. Men nå ble jeg nærmest beskyldt for barnemishandling her inne når jeg lot (lar) jentungen på 10 mnd sove ute i -17 grader... Eneste jeg er skeptisk til er vind. Hvis det blåser mer enn bare bittelitt hadde jeg unngått det hvis jeg kunne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå