Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har ganske ofte kynnere...de er ikke vonde, men er jo litt ubehagelig når det strammer sånn. Å de trenger ikke å kun komme i forbindelse med anstrengelser...de kan vel så gjerne komme mens jeg sitter på jobb og slapper helt av. Er jo tredjemann dette her, så da kommer vel kanskje kynnerene tidligere og oftere??? Men det er ikke noe jeg skal bekymre meg over eller noe vel? Er jo bare trening fra livmora sin side.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har mye kynnere. Er 23uker imorgen. Har hatt det en stund nå.. Noen av de er faktisk skikkelig vonde med tak i ryggen, så har fått beskjed av legen å stresse ned!
Gjest Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 I mitt første svangerskap hadde jeg maange kynnere allerede fra uke 19-20, og sånn er det denne gangen også. Kan være både mens jeg anstrenger meg, etter sex eller mens jeg slapper helt av. Spiller ingen rolle. Jo flere barn man har født, jo flere/sterkere/tidligere kynnere får man. Det er jo bare livmoren og kroppen vår som øver seg til fødsel. Men blir det for vondt eller ubehagelig skal man være litt obs. Det kan jo oppstå for tidlig fødsel om det utvikler seg til "maserier". Jeg ble sykmeldt sist pga. dette, og fikk da beskjed om å ta livet med ro. Lykke til! _
JenteOgGutterMamma! Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har mye kynnere og i går var det skikkelig ubehagelig en stund også! Merker at det kommer når man stresser mye, men her kan det også merkes godt selv om man kun sitter rolig. Er mitt 6 barn så livmoren har jo jobbet endel.... men jeg har alltid fått tidlig kynnere og med eldste så hadde jeg kynnere allerede fra uke 14 og det har jeg merket i alle dei andre graviditetene også. Er ifølge jordmor bare et tegn på at livmoren trener seg til fødselen, men blir det mye og harde så må man jo uansett kontake jordmor for å utelukke at det ikke påvirker livmorhalsen til å begynne å åpne seg for tidlig! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå