BareMeg73 Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jeg er 13 + 2 i dag. Da jeg var pÃ¥ toalettet i morges kom det bittelitt rosa blod pÃ¥ papiret da jeg tørket meg. Det rant ikke og har ikke kommet noe mere. Jeg ringte sykehuset med en gang og venter pÃ¥ at lege derfra skal ringe meg tilbake men det kan vel ta tid.... Jeg er bare såååå nervøs. Hadde en MA med utskrapning i mars sÃ¥ dette er veldig flashback. Jeg hadde UL for to uker siden og da sÃ¥ vi hjerte og armer og bein som viftet. Jeg er sÃ¥ lei meg nÃ¥, orker ikke noe galt en gang til altsÃ¥..... Â
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Ganske vanlig med småblødninger. Har hatt det samme, og det var helt ufarlig. Det var jo bare bittelitt, som du sier..  Ifølge jordmødre skal man jo ikke reagere før det kommer store mengder
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Krysser fingrene for deg jeg,og regner med at det går bra  Lykke lykke til
BareMeg73 Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2010 Jeg blir gal om ikke sykehuset ringer snart....
♥ Smurfen ♥ Skrevet 20. desember 2010 #5 Skrevet 20. desember 2010 Håper sykehuset har ringt deg nå og at du kanskje får kommet inn sånn at de får tatt en titt på deg  Lykke til, klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå