Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 17. desember 2010 #27 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har termin i dag ) Helt merkelig at dagen endelig er her.. Men kjenner ingenting til at noe er på gang..
Mina75 - *tobarnsmor* Skrevet 17. desember 2010 #28 Skrevet 17. desember 2010 6 dager igjen! Er veldig klar for at prinsen kommer før jul, så her kjøres det på med ulike kjerringråd Så langt ingen action - så han kommer nok når han er klar...
dollybaby Skrevet 17. desember 2010 #29 Skrevet 17. desember 2010 Termin idag, så ser ut som det blir overtid på meg desverre. Trøsten må da være at det er maks 14 dager igjen hehe
Navychick Skrevet 17. desember 2010 #30 Skrevet 17. desember 2010 50 dager igjen her i huset Hjemme med en 1,5 åring med kraftig diare.. gøy.. Så her byttes det bleier, dusjes og vaskes det kær i et.. Håper dere slipper unna dette!
trollmor76 Skrevet 17. desember 2010 #33 Skrevet 17. desember 2010 3 dager på overtid her... Og veldig lei.. Har 3 barn fra før; 1.mann kom en uke over termin, mens nr 2 og 3 kom til termin. Derfor var jeg mentalt innstillt på at 4.mann skulle komme til termindato også :-) Men denne frøkna koser seg nok i magen - det er ihvertfall ingen tegn på at hun kommer med det aller første:-( Krysser fingrene for at det skjer noe i helga! Lykke til alle dere andre som også går og venter på fødsel nå om dagen :-)
kristell Skrevet 17. desember 2010 #34 Skrevet 17. desember 2010 Her er det 68 dager igjen.. kjenner jeg føler det nærmer seg.. har 2 barn fra før, gutt på 3 år å en jente på 21 måneder.. blir spennende å få en liten en i hus igjen.. de vokser jo så utrolig fort.. men jeg nyter dagene med gullene mine å sparkene fra prinsessen i magen , siste gang jeg får nyte det å være gravid da vi har bestemt oss for at dette er sistemann..
kristell Skrevet 17. desember 2010 #35 Skrevet 17. desember 2010 Her er det 68 dager igjen.. kjenner jeg føler det nærmer seg.. har 2 barn fra før, gutt på 3 år å en jente på 21 måneder.. blir spennende å få en liten en i hus igjen.. de vokser jo så utrolig fort.. men jeg nyter dagene med gullene mine å sparkene fra prinsessen i magen , siste gang jeg får nyte det å være gravid da vi har bestemt oss for at dette er sistemann..
Dovendyr Skrevet 17. desember 2010 #36 Skrevet 17. desember 2010 -3 dager på overtid her. Er moden og har vistnok åpning, slimproppen gikk i går.... Men mensmurringer og ryggvondt har blitt helt borte i dag:-( håper håper bebis kommer før jul!!!
Vilhaentil! Skrevet 17. desember 2010 #37 Skrevet 17. desember 2010 1. dag på 3 trimester (Hurra!) idag og 85 dager igjen. Født i uke 22 og 32 i mine andre sv.skap så jeg har ikke så voldsomt tro på at jeg går til termin, men tiden vil vise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå