Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, FREDAG 17. desember

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Termin idag, så 0 dager her... Har hatt rier nå i over ett døgn, og ble strippet samt fikk modningsakupunktur igår for å skynde på prosessen litt... blir spennende å se hvor mye som har skjedd når jeg kommer på kontroll idag! 3-4cm åpning og tilbud om innleggelse igår kveld...

Skrevet

Så spennede! Lykke til!

Jeg har 24 dager igjen!

Men alle rundt meg sier hun kommer i 2-3- januar! Sattser selv på litt overtid! Så eg får ryddet ut julen først!

Skrevet

Lykke til pennywise :)

Jeg har 66 dager igjen, og syns dagene går kjempe fort =) Får bare håpe det fortsetter å gå like fort etter jul :)

Skrevet

12 dager igjen:)

Skrevet

3 dager igjen. Begynner å bli Lei av å vente nå. Hadde noen kraftige kynnere i går kveld, så da håpet jeg på at det skulle skje noe, men nei da...

Skrevet

Jeg er -5 dager på overtid... kjempe lei og sliten.....

Skrevet

Lykke til pennywise :)

jeg har 46 dager igjen :-) det går stadig nedover :-)

Skrevet

Jeg har også termin i dag. 0 dager igjen, helt utrolig.

Men kjenner forsatt ikke noe annet enn at jeg ikke har hatt kynnerer på 2 dager, bare masse liv fra lille gutt.

Jeg skal til jordmor i dag og da skal det klages på at jeg snart vil bli fardig. Akupunktur og stripping skal foreslås.

Skrevet

-1 dag her.. Veldig spent på nårti prinsessa kommer til verden :)

Skrevet

24 dager igjen til termin:)

Skrevet

40 dager igjen og HØYGRAVID!!!

En ny milepæl er nådd, juhuuu!

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

65 dager igjen! Nesten ikke til å tro... tiden går så fort :)

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

17 dager, og begynner å bli ganske klar for å bli ferdig! Døgnrytmen er helt på tur, og formen spretter opp og ned som en strikkball. Sukk..

Lykke til, pennywise, og dere andre som har ting på gang! :)

Skrevet

0 dager igjen! Den store datoen er kommer, men ingen barn i sikte.. kommer vel når den finner det for godt.. noe som er helt greit om er idag:):)sønnen min sin fødsel startet på termindato sist... velkommen skal du være lillevenn... Ha en fin dag alle ventede.. og lykke til:o)

Skrevet

20 dager igjen!!!

Synes det har gått UTROLIG fort til nå, men kjenner at jeg også begynner å bli litt lei nå som kroppen virkelig begynner å bli tung, og kynnerne begynner å bli en plage hver dag... Satser likevel på å gå til termin og gjerne litt over, for å få bursdagen til den lille så langt vekk fra julefeiringen som mulig:)

Skrevet

Hvis jeg går etter tidlig UL og sist UL på 3D, så er det igjen 71 dager! Går jeg etter ordinær UL er det 78:)

På en måte lenge igjen, men samtidig så nærmer det seg jo veeeldig da!! :) Lykke til alle sammen :)

Skrevet

-3 dager på overtid!!

ble strippet og fikk modnings akkepunktur i går, men merker ingenting enda :/ 2-3 cm åpning og moden, men ingenting skjer...... kjedelig!:(

Skrevet

60 dager igjen:)

Håper tiden går fort! Sliter med bekkenløsning så dagene hjemme blir lange når en ikke klarer å gjøre noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...