Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Så sitter man her da, halv tre en torsdagsnatt og lurer på hva i all verden man kan finne på som ikke lager lyd og vekker mannen. Normale mennesker sover vel, men sånne høygravide raringer som meg klarer ikke det Så fort hodet treffer puta skyter magesyren opp i halsen, og så må jeg sette meg opp. Sitter til jeg blir trøtt og siger ned i senga igjen. Og sånn går nå karusellen... Til slutt ble jeg nesten sparket ut av senga, og fant ut at jeg like godt kunne stå opp. Jaja, det er jo bare et par timer til jeg vanligvis pleier å våkne likevel. Jammen er det artig å være gravid sånn helt på tampen! Håper resten av dere får en god natts søvn! Jeg jobber heldigvis ikke nå, så da har jeg mulighet til å leke zombie i hele morgen hvis jeg vil. Yay
Reese Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Har det akkurat på samme måte.. gidder ikke prøve å såve engang. nytteløst. Istedet sitter jeg her å spiser masse shit, venter på rier mens jeg ser sesonger av frustrete fruer.. Jeg nyter det ;P
Purr+Purrfect Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Henger meg på sutrekoret.. Det som bekymrer meg er at når babyen først kommer så kommer jeg til å være helt utslitt fordi jeg sover så dårlig. Også alle disse gode tipsene om at nå må jeg nyte tiden før babyen kommer og hvile og slappe av.. Jadda.. Bekkenet gjør at jeg kun kan sove på ryggen og det er begrenset hvor lenge man kan ligge i samme stilling før man må opp. Føler jeg har vært på nattevakt hver morgen. Helt tomsete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå