Mammatil3? Skrevet 17. desember 2010 #1 Skrevet 17. desember 2010 Jeg ble spådd graviditet for 2 år siden -så ble jeg på ny spådd graviditet i juli i år .. ingen av gangene ble jeg det(ikke på denne siden,men har ei "veninne" som er klarsynt) ....nå er jeg gravid - utenom spådommene ,) og spørsmål brenner inne ...b.l.a om dette går bra,og om fremtiden min osv, men se der er jeg feig ...tørr ikke spørre av frykt for å "gå" helt inn i spådommene eventuelt få svar jeg ikke ønsker...eller at spådommen igjen skal vise seg å ikke stemme..... Så da lurer jeg på ... hvordan tørr dere det? bli spådd mener jeg:) Eller ber man utelukket om posetive svar?
2tettebabyer Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 for meg er det viktig at den som jeg spår går ut med et smil om munnen når jeg er ferdig med timen.... men mye lettere å spå ansikt til ansikt enn på nettet her, da kan det kanskje komme litt feil ut og man skremmer kanskje mer enn å hjelpe.. akkurat graviditet og om det går bra og sånn hadde jeg ikke villet spurt om tror jeg, for der er jeg litt redd for det svaret jeg får, lettere da å spørre om kjønn, fødsel etc.... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå