Oktobergutt2010:) Skrevet 18. desember 2010 #26 Skrevet 18. desember 2010 Flere som er "gammeldags" her da, fordi jeg ønsket ikke Epidural eller andre smertestillende under min fødsel. Det gikk kjempebra, og jeg hadde en fantastisk flott fødsel selv uten smertelindring. Jeg hadde jo verdens beste motivasjon, å få møte babyen vår - Da er det utrolig hvor "lite vondt" det gjorde. Uten tvil det beste valget jeg tok på sykehuset. Nå skal det sies at man ikke bør være bom sikker på om hvorvidt man skal ha Epidural, lystgass, morfin osv. Det kan være veldig greit å ta det som det kommer! Hver fødsel er ulik, og det kan være greit å ikke svikte seg selv i å hyle etter Dopmenyen under fødselen, det skal ikke være nedtur å ombestemme seg! :-)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 18. desember 2010 #27 Skrevet 18. desember 2010 Epidural er FANTASTISK
lilleeli Skrevet 18. desember 2010 #28 Skrevet 18. desember 2010 Må bare si at æ hadde samme argument som dæ, før æ sku føde sist gang. Men må åsså innrømme at æ va MYE mer tilstede på min egen fødsel ETTER at æ hadde fådd epidural (på 8 cm, angre på at æ ikkje tok den tidligere og hadde kanskje sluppe mange tima ont og spying i forkant . Og pressinga blei jo dermed bare en fryd, ingenting ont sammenligna med rien før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå