Gå til innhold

Prisen vår blir ISKALD på fingrene om natten. Noen med råd om hovrdan holde de varme?? Polvotter next??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi legger han, og sjekker han utover kvelden før vi selv legger oss, passer vi på at han ligger med hendene under dyna. I løpet avnatten har hendene kommet opp igjen (han ELSKER å ligge med de rett opp) Så vokner han tidlig, ca 0600 . Vi tror det er fordi han er kald. Så tar vi han opp i senga og varmer fingrene, og da kan han slumre en god stund til.

Vi har hatt på han strømper som votter, men det er for tynnt. Andre med tips? NOen som har prøvd med tykkere votter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her bruker vi klorevottene fra h&m men de er ikke sånn kjempe tykke de heller:/

Skrevet

Hvis du vil ha votter på han, kan du jo bruke tynne ullvotter. Bl.a. Name It, Barnas Hus og Babyshop har.

Min lillesnupp har også vært temmelig kald på hendene, uten at hun selv har virket noe plaget av det. Men hun har begynt å sparke av seg dyna idet hun starter oppvåkninga, og jeg har dermed funnet henne temmelig kald over det hele når jeg tar henne opp. Har nå begynt å bruke tykke ullpysjer på henne (de tynne holder ikke), og etter det har hun holdt seg varm både på kroppen og hendene :o)

Skrevet

Tykkere dyne eller ullpysj?? Når resten av kroppen er skikkelig varm blir gjerne hendene også varme, selv om de stikker opp av dyna?? Vi legger et strikka ullteppe over dyna vi, ho var også kald på fingrene, men etter at vi starta med teppet over, så er hun alltid varm, selv om hendene konstant er over dyna...:)

Skrevet

min var også iskald, det pågikk en uke, men han sutta litt på henda, eller hadde de litt i munn, så da sier det seg selv de blir lett kalde..

jeg tok på han votter en morning jeg, rett og slett, og det hjalp..

men etter den gangen har han ikke vært så kald.. det var litt tykkere votter ja...

Skrevet

Kjenner problemet med iskalde hender.. Vi gikk over til ullpysj og ullsokker og så la vi ullteppe under dynen.. Nå har han varme hender hele natten. Hvis det er litt varmere i rommet i perioder så dropper vi dynen men beholder ullteppet. Ull regulerer temperaturen godt på kroppen :-)

Skrevet

Samme hos oss, småen var iskald på fingrene og oppover armene. Nå bruker vi rett og slett noen litt tukke og lange strømper fra H&M! funker som bare det, han er varm og god om morningen. Han liker å sutte på fingrene, men sutter like godt på "vottene" sine. Siden de er litt tykke blir de ikke våte gjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...