Gå til innhold

Gravid igjen etter 7 SA.

Anbefalte innlegg

I frykt for å glede meg for mye kan jeg si at jeg er 6 uker på vei i dag. Har besøk lege for første gang i går og hun sa at jeg hadde veldig positive symptomer. Det at jeg er så mye trett, sliten og konstant sulten er visstnok gode tegn på at fosteret er veldig sterkt denne gangen.

Nå håper jeg bare så inderlig legen har riktig og at det blir klaff denne gangen. Etter hele 7 spontanaborter er jeg livredd for å glede meg, men det er umulig å ikke kjenne på slike gode følelser.Hadde vært en drøm å fått en nydelig baby i august.

Flere som har opplevd mange spontanaborter og fått friske barn? Setter pris på trivelige historier. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142684932-gravid-igjen-etter-7-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff,,,, 7 sa??? Stakkars deg. Jeg har selv aldri opplevd dette heldigvis. Men jeg må virkelig si at jeg synes det er tøfft av deg og tørre å prøve igjen. Håper det går bra for deg denne gangen. Håper du holder oss oppdatert. Lykke til.

Jeg stiller ikke i din "liga" - har bare hatt 2 spontanaborter, og svangerskap nr.3 gikk helt fint - fikk en helt perfekt gutt! Ønsker deg virkelig lykke til! Regner med at du får den aller beste oppfølging underveis, og i ditt tilfelle ville jeg ikke nølt med å kontakte legen om du opplever noe som bekymrer deg. Håper du klarer å slappe av og nyte følelsen, og legen har helt rett i at symptomene dine lover bra ;-)

Hei!

Gratulerer med graviditeten, og trist å høre at du har mistet så mange ganger...

Har du vært til utredning for habituell abort?

Du får vel god oppfølging med ultralyder etter å ha mistet så mange ganger?

Har du vært på forumet for habituell abort? Der er vi en gjeng som sliter med liknende situasjoner. Ingen forstår bedre enn andre som har mistet gang på gang! Der er det også en del som er kommet langt på vei og lykkes med graviditeten etter å ha mistet gang på gang. Slike historier gir håp!

Masse lykke til fremover, du fortjener virkelig at det klaffer nå etter å ha mistet så mange ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...