Gå til innhold

hmm...Flere som synes babyen blir fort overstimulert og "sliten" av babygymmen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 2,5 mnd og synes ikke det går mange minuttene før hun virker litt stressa, og begynner å kave noe voldsomt med armer og bein som trommestikker.. Tenker at det kanskje blir litt too much for henne, eller at hun rett og slett ikke vil ligge mer alene- ikke vet jeg, men det kommer seg sikkert med alderen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker hun utilfreds i ansiktet da?

Sønnen min lå sånn når han var på den alderen og. Helsesøsteren sa det er en måte de kommuniserer med omhverden på. Ved å fekte og sparke og vri på kroppen.

Lager rare ansikter og slikt.

Fikk beskjed at så lenge ikke babyen gråter så er det ingen grunn til å engste seg. Babyen klarer å snu seg unna når det er nok stimuli. Både fra ting og mennesker.

Skrevet

Ja, du har sikkert rett i at de sier ifra hvis det blir for mye- men ansiktsuttrykket er ikke så lett å tyde alltid synes jeg, litt sånn pokerfjes til tider :P Men merket ihvertfall tydelig på storesøster da hun var baby, at når blikket ble litt flakkende og armer og bein begynte å veive og sparke mye, da var det ofte et tegn på at hun var sliten og trengte hvile..

Skrevet

Merker fort på snuppa som er 2 mnd at hun blir sliten.. ikke lenge hun ligger der før hun blir litt survete..... Men ligger hun oppi leandervuggen sin, eller i vogna med en liten leke over, så koser hun seg lengre... :) kanskje det blir for mye med babygymmen når de er så små?? hmmm.. går seg vel til med alderen ;)

Skrevet

Kan ikke si jeg har merket noe særlig til det, men hun fekter fortsatt med armene her når hun blir irritert eller kjeder seg så det er vel noe i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...