Gruffalo:-) Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 I år har jeg invitert til lunsj/brunsj 1. juledag. Familie og et vennepar. Pleier aldri å gjøre det, for stort sett er det vi som har det store juleselskapet julaften. Nå sitter jeg her da, og lurer litt på hva jeg skal servere av mat. Hva pleier dere å ha på en slik julelunsj - brunsj?
Lemonia Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Vi har koldtbord med bl.a. dette: - røkelaks - spekeskinke - juleskinke - lammerull - sylte - fenalår - ulike typer gode salamier - forskjellige oster (ikke Norvegia eller noe sånt, men blåmuggost. Camembert, Brie de Meaux og andre gode oster - hjemmelaget potetsalat - hjemmelaget rødbetesalat - hjemmelaget majones - julepostei - selleri, paprika, agurk, tomat, druer og klementiner - forskjellige ostekjeks - grovt og fint brød
mamma`n te Kaja Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Jeg ville servert alt jeg hadde av godt pålegg og sånt kanskje rester fra julaften? kald ribbe er det mange som liker ellers f.eks røkt laks og eggerøre, div typer sild, sylte, lammerull, leverpostei, rødbeter, sennep, roastbeef eller andre kjøttpålegg, potetsalat, eggesalat, grønn salat, reker, spekemat, oster... namm.. masse godt man kan servere.. spørs jo litt hvor mange dere er også.. og hva dere allikevel skal ha i kjøleskapet til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå