Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikkje sett så mykje etter dette slimet før. Men,er det vaneleg å få "EL-slim" når ein er opphissa/klar for sengekos? Har sett etter slim ved i allefall 3 forskjellege anledningar (ca 1veke mellom kvar gong), og hadde det alle gongane. Så sant det var rett før sex. Ellers på dagen var det ikkje slik. Har dette noko å seie? Og har det i det heiletatt noko med EL å gjere?

Og ordenteleg EL-slim, har ein det heile dagen? Og får ein det før/etter/under EL?

Blir ikkje klok på dette gitt:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jaggu mye man begynner å legge merke til/se etter/tenke på når man prøver å bli gravid... Sukk :)

Det du beskriver har nok bare med seksuell opphisselse å gjøre. Da kommer det noe som kan minne om EL-slim, men det betyr bare at du er klar for det du skal til med ;)

Når det kommer til EL-slim og utflod generelt så har jeg fått inntrykk av at det er veldig individuelt, men er av det jeg har lest og hørt meg til vanlig å ha det en til flere dager FØR eggløsningen, og så bli tørr igjen når eggløsningen faktisk skjer, eventuelt inntreffer eggløsning siste dagen du merker EL-slimet.

Jeg har det ikke hele dagen, bare merker det sånn innimellom når jeg tørker meg etter dobesøk de to-tre dagene før eggløsning. Men så er det jo dette med at det er individuelt - dessverre. Tenk så fint det hadde vært om det fantes en fasit på alt dette? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...