Solstråle86 Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei! Jeg var hos legen i dag og fikk henvisning til gynekolog, men midt oppe i det hele glemte jeg å spørre om hva jeg gjør med denne? Sikkert litt dumt spørsmål, men skal jeg ringe gynekologen å bestille time og si jeg har en henvisning da eller? Takker for svar
Ønskersegspire 3pp ♥ Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Min erfaring med henvisning til GU er at gynekologen sender ut time til deg.. Vet ikke om det er forskjellig fra legekontor til legekontor, men tror du vil få brev:)
Cessus Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Min erfaring er at man ringer en gynekologklinikk som man plukker ut selv og bestiller time. Deretter tar du med deg henvisningen til den gynekologen du velger. På den måten får du plukket ut en klinikk som passer deg både pris- og avstandsmessig
Solstråle86 Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2010 hmmm.. Kanskje jeg kan ringe å høre da? Litt dumt å vente på å få time hvis det ikke går automatisk.. hehe.. Typisk at jeg glemte å spørre om dette.. :-/
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 Min lege sa navnet på gynekologen hun skulle henvise meg til, og sa at jeg ville få time i posten. De henviser her hvertfall pr mail på en måte. Time i posten fikk jeg innen en uke ca Så det gikk veldig fort
Solstråle86 Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. desember 2010 Takk for svar alle sammen. Ringte og hørte i går, og da sa de at jeg måtte sende inn henvisningen i posten til de, og så skulle de sende ut en innkalling til meg i posten etter de hadde fått den.. Litt tungvindt syns jeg, men men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå