Gå til innhold

Anonyme (at) Vil du spå meg? Kan spå deg tilbake;)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg får opp at du er ett kreativt menneske og som nyter denne tiden før jul og liker og overraske med litt spesielle pakker og glede folk på litt spesielle måter - vanlig for deg men spesiell for andre :-) Jo du får nok flere barn, men du kommer til å slite litt med hva du kunne ha gjort, etter du har fått dette barnet. Hvorfor vet jeg ikke, men det ligger eventyr, reise og dette med å innimellom 'skulle ønske at....' , håper du misforstår meg rett :-)

Alt i mine kort i dag når det gjelder deg, skriker kreativitet, eventyr og reise noe jeg velger å tolke som utdanning på grunn av at det vil være den roten du har og det som gir deg litt motet til å følge drømmen din etter du har fått dine barn.

Når du får dette barnet kommer klarer jeg dessverre ikke å se nå, bare vær klar for det når det kommer og vær klar for å legge ting litt på is :-)

Lykke til :-)

At....

Må nesten si at for alt jeg vet kan du være gravid nå altså, men det kom ikke frem i kortene klart så da kan jeg ikke si klart :-)

Vil du se tilbake på graviditet så hadde det jo vært gøy :-)

08.11.70

At....

Takk for du tok deg tid, har tre barn nå, så toget er vel gått for de store utflukter og sprell;)

Men meget mulig at ting blir lagt litt på is da, men tror kanskej det kan være stans/pause i utdanning? Vurdere det nemelig:)

Ser du noe kjønn??:) spent

Takk for du tok deg tid:)

Stemmer det med gaver ja:)

Annonse

Fikk ikke opp graviditets kort med en gang.

Sliter du med å bli gravid? Fikk opp ting tar litt tid.skuffelser, litt krangling med typen. Men der er kjærlighet og noe dere må "avslutte" Fikk litt tunge kort. Er der dei eller blander alt seg her nå??:)

Men englekortene var positive:) Der venter en famileforøklese eller en gledelig nhyhet til din famile:) Du har talent til å styre med barn, jobbe, hjelpe og undervise unge. Du får hjelp i ekteskapsproblem:)

Synes det er litt vanselig å spå over nett. Bruker så mye mer energi, å så blir det ofte bare rot:) Gi tilbake mld så kan jeg evt se en gang til;)

Ja merkelig nok har jeg slitt denne gangen, er på 20 pp nå og de andre har kommet på en snor, så det er litt merkelig, men kanskje det ikke er meningen at jeg skal ha flere, enda _jeg_ vet at jeg er ment for en til ;-)

Ahhh da skjønner jeg kortene og det jeg skrev til deg. Du har jo 3 barn fra før! Og nei, ikke ta den pausen, fortsett utdannelsen og bli ferdig med den SÅ få det fjerde hvis det er virkelig hva du vi! Men tenk deg godt om!. Men da kommer det jeg skrev inn i bilde, får du den 4. så vil livet ditt bli satt på hodet. Ikke vet jeg hvorfor, men jeg bare vet at det vil, og bestemmer du deg for å få det 4. så er det essensielt at du har den utdannelsen, og at du har den ferdig! :-) 4 barn kan jo ta knekken av oss alle da ;-)

Men jeg vil at du skal tenke deg godt om, hva, om,hvis, når, hvorfor og må jeg? :-) Kortene satte deg i sentrum og ropte ut DEG, så jeg vil tro at det er på tide at du setter deg selv i sentrum nå og puster, for alle barn blir store og man kan ikke produsere dem på grunn av babyfaktoren... om enn så mye man skulle ønske ;-)

Klem

At.....

Så det eneste jeg hadde rett på var dette med pakkene? i alle dager, det var jo ikke mye til tess fra meg da, og jeg ber om unnskyldning for det :-) Tror kanskje du må se bort fra alt jeg har sett og sagt, hvis det var alt jeg traff på :-)

At....

Håper ikke en 4. er syke eller noe da? Kan det være det? Eller kanskje vi kommer til å slite med å få en 4? Det tre andre har kommet bare vi har tenkt på å lage baby:) Eller at det kanskje blir en griner unge?:) De andre har vært engler som baby. Uff ble litt bekymret for om det skal være noe galt med en siste...

Englekortene lovet deg glede i familie, så kanskje snart så sitter den? Lykke til:)

Nei du må ikke være bekymret for at det er noe galt med babyen eller at dere sliter :-) Det går nok bare på det at du har greit med 3 og det blir mye for deg med 4 :-) Og har du hatt tre som har vært engler, så pusher du lykken din kanskje hehe. Men neida ikke vær bekymret, blir bare travelt og du må sette mye på hold :-)

Takk for at du tittet, må sjekke ut disse englekortene for de er jo så fine :-)

Ha en super dag :-)

At.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...