Camelot Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Med min første kjente og så jeg at magen beveget seg mye, litt annerledes på slutten men likevel rikelig med spark. Denne gangen derrimot, har babyen vært rolig helt fra begynnelsen uten at det har bekymret meg siden UL og fosterlyd hele tiden har vært normal. Men nå på slutten, uke 38..kjenner jeg at det uroer meg. Det har nok ikke blitt mye mindre bevegelser enn tidligere men jeg synes det er så lite generelt! Kan kjenne litt midt på dagen en kort stund, ellers er det rundt leggetid at jeg kjenner det mest og da i kanskje 10 minutter. Så maks to perioder i løpet av en dag.. Mulig morkaken ligger sånn til at jeg ikke kjenner alle bevegelsene men likevel..
Navychick Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg har det litt motsatt denne gang Hadde morkake forran med føste og kjemte "bare" bevegelse på sidene av magen. På slutten trodde jeg det ble mindre bevegelse, kjente liksom bare om kvelden. Men hvis jeg brukte angel sound'en min hunne jeg høre han flyttet på seg Denne gang har jeg morkaken bak og kjenner jo alt snuppa gjør. Om hun bare flytter en tå føles det som. Blir nesten litt mye til tider så hvis du har det motsatt i forhold til meg forstår jeg at du engster deg. Jeg brukte "tell trivselen" rådene fra JM sist når jeg ble engstelig og fant ut at han regarte på kald julebrus. Så jeg hev innpå det og la meg til å vente på reaksjon slo aldri feil
2harBlitt3<3 Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Hei! Uke 36 her. Jeg kjenner veldig mye, flere ganger om dagen og natta, MEN en ting jeg har merket meg er at lillegutt beveger seg mye også uten at jeg kjenner det inni meg DVS at jeg tilfeldigvis kan ta meg eller stryke meg på magen der jeg kjenner at at han snur seg o.l, men hadde det ikke vært for at jeg fysisk tok meg på magen så ville jeg ikke kjent noenting. Jeg ville ikke uroe meg hvis jeg var deg. Det kan bety at du har en rolig baby der som trives sånn som det er:) Er du mye aktiv? Prøv ¨å slapp av en hel dag og ta det helt med ro, da vil jeg kanskje tru du merker mer liv, ellers så er det jo ikke uvanlig nå mot slutten med litt mindre liv:)
Camelot Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2010 Hm, du sier noe der..er veldig travel for tiden med syk unge og diverse andre ting så har liksom ikke så god tid til å bare kjenne etter. Ser også i papirene mine at placenta ligger anterior, som er på framsiden, mens den forrige gang lå posterior(bakover) så da er kanskje det noe av forklaringen også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå