Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg og mannen skal på hotell plaza i helga og ut å spise for å feire at vi har vært gift i 1 år så må jo pynte meg litt. Hadde nesten gitt opp å finne kjole men fant en til slutt gitt. På butikken Vila var det endel som passer gravide Betalte 300 kr bare også. Ble veldig fornøyd, men pga den lille senterturen blir jeg liggende i sofaen resten av kvelden. Men får ta smertestillende og tenke at nå har jeg iallfall en kjole å bruke i helga, jula og til nyttår.
Smurfelykke Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer på forskudd med bryllupsdagen! ;o) Kjøpte meg en Vila-kjole da jeg var rundt uke 17, da jeg skulle i et bryllup, og den var kjempefin på. Passa så godt når man har litt mage ;o) Men nå som jeg er 32+4 er den litt liten rundt brystet... Derfor kjøpte jeg meg en kjole på Floyd som jeg skal ha i helga (skal på julebord med venner), juleaften og nyttår ;o) Veldig fornøyd med den, for den har strikk bak på ryggen og er løs og ledig over magen.
Smurfelykke Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer på forskudd med bryllupsdagen! ;o) Kjøpte meg en Vila-kjole da jeg var rundt uke 17, da jeg skulle i et bryllup, og den var kjempefin på. Passa så godt når man har litt mage ;o) Men nå som jeg er 32+4 er den litt liten rundt brystet... Derfor kjøpte jeg meg en kjole på Floyd som jeg skal ha i helga (skal på julebord med venner), juleaften og nyttår ;o) Veldig fornøyd med den, for den har strikk bak på ryggen og er løs og ledig over magen.
Smurfelykke Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Gratulerer på forskudd med bryllupsdagen! ;o) Kjøpte meg en Vila-kjole da jeg var rundt uke 17, da jeg skulle i et bryllup, og den var kjempefin på. Passa så godt når man har litt mage ;o) Men nå som jeg er 32+4 er den litt liten rundt brystet... Derfor kjøpte jeg meg en kjole på Floyd som jeg skal ha i helga (skal på julebord med venner), juleaften og nyttår ;o) Veldig fornøyd med den, for den har strikk bak på ryggen og er løs og ledig over magen.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2010 hihi det ble posta mange ganger Takk takk:) Rart å være 22 år, gift og snart tobarnsmamma. Jeg titta innom floyd en kjapp tur også men gikk igjen da hu spinkle dama som jobba der så på meg med et blikk som sa "du som er så stor finner ikke noe her". Kjempefint med klær som passer alikevel om det ikke er mammaklær da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå