umuliusen Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Da har jeg født og forlater dere.. Vil bare anbefale alle som frykter smertene ved fødselen til å be om epidural. Det funka veldig bra for meg-drømmefødsel :-)
Gjest SweetMommy <3 Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 JAAA sier jeg og etter 2 fødsler jeg ikke ville klart uten epiduralen=) Det er så deiligt å få den når man har så sinnsykt vondt, og alle smerter bare forsvinner=)
umuliusen Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2010 Ja, det var himmelsk...begynte nesten å le...for kjente riene, men de gjorde jo ikke vondt lengre :-)
sahrah Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Følte du ikke at du mistet kontrollen på pressinga? Har nemlig møtt på flere som sier de ikke vil ha det igjen fordi de følte de mista kontroll
2tettebabyer Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 henger meg på den. jeg fikk aldri åpning. hadde rier i 5 timer, skikkelige vonde rier, men det sto boom fast på 4 cm åpning. så fikk jeg epidural og vips 10 cm og det var bare å få henne ut :-) kjente ikke en dritt... satt å spiste og koste meg mens jeg så at magen jobbet som f.... eneste som kunne minne om litt ekkelt var den prikkingen eller kløingen man får, men INGENTING i forhold til de smertene man opplevde før man fikk det befriende stikket :-)
umuliusen Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2010 Nei, kjente fint at riene kom, men de var bare ikke vonde lengre :-)
Merete 33 Skrevet 16. desember 2010 #7 Skrevet 16. desember 2010 JAAAAAAA! Jeg også! Forige gang (for 9 år siden) brukte jeg 12 timer på 4 cm....... Så fikk jeg epedural, og gutten var ute etter en time!!! Blir det første jeg sier når jeg kommer på føden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå