Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille gutten min (På snart 13 mnd..) skal begynne i barnehagen over nyttår. Han har ikke begynnt å gå uten støtte enda, men håper det er rett rundt hjørnet.. Mitt spm er kan jeg kjøpe utesko til han som han kan bruke i bhg eller er det helt fy fy til de har begynnt å gå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må nesten ha noe på beina på vinteren, kan ikke gå på sokkene :-)

Jeg vil anbefale seg stonz, de er supre om vinteren på barn som ikke er begynt å gå :-) Lykke til med barnehagestart :-)

Skrevet

Jeg kjøpte super fit på barnas hus til 399,- på tilbud, de har de enda. Kjempe gode gore tex sko som er lette og gode. fås i forskjellige farger med snøring, så de kan festes godt på bena.

Skrevet

Jeg anbefaler også Superfit sko, eller Stonz.

Skrevet

Anbefaler også super fit.

Jeg har også stonz. Men syns det var veldig vinglete for lillemann å prøve å stå i dem og gå i. Og mine var i allefall ikke vanntette. Og alle stener kjennes igjennom.. men det er min erfaring.

Skrevet

takk for tips!! Da må jeg ut å kjøpe superfit:-) Har tenkt på stonz, men synes det er litt vanskelig å kjøpe sko over nette, har ikke sett de i vanlig butikk!

Skrevet

Regner med disse Superfit skoene fortsatt kan brukes når han begynner å gå?? Prøved å søke i nettbutikkenn til Barnas hus, men fant de ikke der. heter de bare superfit? (På andre butikker fant jeg mange sko under superfit- tydelighvis et merke ikke bare en type sko) Er de samme type som stonz eller er det "vanlige sko"?

Skrevet

Jada dette er helt vanlige sko. IKKE stonz. Stonz brukte jeg før hun kunne gå og nå når hun sover ute i vogna. Vil ikke anbefale stonz til barn som går eller snart går.

jeg vet ikke hva mer de heter står bare SuperFit Goretex. Går du inn på barnashus.no og trykker inn på reklamebilaget så kommer de der, står 599,- men de selges fortsatt til 399,- på butikken her.

Skrevet

Jada dette er helt vanlige sko. IKKE stonz. Stonz brukte jeg før hun kunne gå og nå når hun sover ute i vogna. Vil ikke anbefale stonz til barn som går eller snart går.

jeg vet ikke hva mer de heter står bare SuperFit Goretex. Går du inn på barnashus.no og trykker inn på reklamebilaget så kommer de der, står 599,- men de selges fortsatt til 399,- på butikken her.

Skrevet

Skrevet

I barnehagen om vinteren må man ha vintersko, uansett om man kan gå eller ikke. Og dessuten kommer jo barnet til å begynne å gå etterhvert.

Anbefaler Viking, Ecco og andre kjente merker. De sitter godt og holder bena tørre og varme.

Skrevet

Det er ikke alle barnehager man trenger vanlige sko om man ikke går, jeg jobber i bhg. og jeg anbefaler IKKE vanlige dyre sko før barnet nesten går. de detter bare av når de krabber, og er helt ubrukelige. Jeg har jobbet i flere barnehager og alle av samme oppfatning.

Superfit er vanlige sko akkurat som ecco, viking og de kjente. Superfit er også et kjent godt merke som er gode å ta på, sitter godt og holder bene varmt, akkurat som de fleste av disse gode merkene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...