sjarm Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Noen som har det slik..? Greit nok at det er vondt når hun spenner,men nå er det vondt hele tiden. Svir og er veldig ømt å berøre rett under brystbenet. Kan ikke bøye meg og må sitte i bue:(. Er dette normalt?
Hera_75 Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Signerer dette, her har det gått fra å være vondt og ubehagelig når babyen spenner ifra til å være numment og følelsesløst i hele mellomgulvet.. Får helt fnatt utover kvelden, og hvis jeg blir sittende lenge, og må bare legge meg for å få litt pause. Veldig slitsomt, men helt normalt, sa jordmor. Hun fortalte meg til og med at noen får brist eller brudd pga at det presser sånn på...
sjarm Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2010 Oj håper vi slipper dette. Rart å gå fra å syns det er kjempe koselig når hun spenner til å banne å steike. Får litt dårlig samvittighet
unge2011*har født* Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 samme her... veldig lite behagelig.. håper junior kan legge seg litt ned i løpet av julen så jeg slipper alle familieselskaper med SÅRE ribbein... Mye sitting, spising osv... huff!! eneste som hjelper er å legge seg rett ut!
littlefairy Skrevet 16. desember 2010 #5 Skrevet 16. desember 2010 ja det er såå vondt og ømt!!! kan gå mange timer uten vondt, men sånn som nå (ofte på kvelden) så bare verker det veldig! og lenge! og noen ganger føles det som det "prikker" eller stikker på en måte.... men har du vondt når du trykker på utenfra? det gjør ikke vondt hos meg, det bare verker veldig inni beinet liksom..... vanskelig å forklare... hehe
sjarm Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2010 Ja i perioder veldig øm rett v brystbenet og øverst i ribbeina,vondt å berøre. Mens noen ganger kan jeg skue bena hennes vekk:) hos meg føles det som noen stikkert meg med kniver,ganske vondt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå