Gå til innhold

Hvilken trehjuling ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Sitter her og ser på trehjulsvogner,tenker at det kan være praktisk når man får sommerbarn. Ser litt på quinny 3xl og tfk twist, synes vognene er veldig like,men prismessig er det stooore forskjeller. Noen der ute som har eller har hatt disse vognene og kan fortelle litt om fordeler/ulemper?

Plan er å gå over til en 4hjulsvogn til vinteren;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142683727-hvilken-trehjuling-ville-du-valgt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har TFK twist, veldig fornøyd med den, stor og god. Luftfylte dekk, låsbart svinghjul foran og liten sammenslått. Jeg har en simo kombi vogn i tillegg og da er jo TFK' veldig mye lettere. Har du vært inne på www.barnevognguiden.no og sammenlignet vogner og lest anmeldelser? TFK har større bag en Quinny vet jeg. Jeg har tidligere hatt både Teutonia spirit s3 og quinny speedi vogn, men liker TFK vogna bedre. Jeg bestilte TFK fra www.kiddies24.com og har sålangt ikke hatt noe problemmer med vogna.

Lykke til med vognvalg!

Hei å takk for svar:)

Plan er å bruke trehjulingen på sommeren,siden den krever mindre plass i bilen en 4hjulsvoga. Siden vi venter nr4,så er det litt trangt om plassen;) har vært å sett på shoppemamma sin side om de forskjellige trehjulingene dvs quinny,tfk,mountain buggy,easywalker osv..synes tfk vogna virker som den beste vogna,men det er ingen av trehjulingene som har alt jeg ønsker av en vogn;) men d viktigste er at den tar liten plass og at man kan sette barnesete direkte på vognen.Men pris messig er tfk også den dyreste vognen:/

Easywalker er en genial vogn. Den er ekstremt liten sammenlagt,men har veldig stor plass til barnet. Om du skal bruke bag er denne kjeempegod! Har aldri vært borti en vogn med så god madrass. I tillegg er den veldig pen å se på, og billigere enn tfk. TFK har fotbrett som er bra, men synes ikke den er fin. Quinny ville jeg ikke hatt da jeg hører at de vipper veldig lett.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...