Gå til innhold

Intimbarbering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en stund siden jeg har hatt en "opprydding" nedentil. Magen er i veien, armene er for korte og jeg ser ingen ting. Har alltid brukt høvel, men det er vanskelig å komme til nå.

Har noen prøvd hårfjerningskrem til fjerning av hårvekst nedentil? Vet ikke om dette kan brukes...

Det begynner å nærme seg fødsel nå. Skal begynne å smøre mellomkjøttet med olje, og det frister lite å begynne med dette når det er masse hår der. Samtidig tenker jeg det kan være greit å være fri for hår i tilfelle man revner under fødsel, og må sy.

Kan jo selvfølgelig få hjelp av mannen, men er jo bedre å klare det på egen hånd.

Hvordan løser dere dette problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmoren min sa på forrige kontroll at jeg burde la håret nede gro siste mnd frem til fødsel (i hvert fall trekanten foran). Dette hadde de nettopp hatt oppe på kurs. Det er visstnok noe ift dersom det må tas ks. Så - jeg har latt det gro. Derfor har det for min del "blindbarbering" fra ca klitoris og bakover...;)

Skrevet

Her barberes det også i "blinde". Noen ganger blir det ikke så verst, andre ganger kan jeg kjenne at jeg har glemt litt her og der ;-)

Man kan jo sjekke med et speil etterpå, og renske opp ved neste dusj hvis det ble feil..

Min jordmor har ikke bedt meg la håret gro, så jeg prøver å holde meg noenlunde frisert..

Skrevet

Hm... Det var nytt for meg...

Det må jeg spørre jordmoren min om når jeg skal på kontroll igjen.

Det skal jammen bli godt når magen forsvinner, og man igjen kan se hva man holder på med der nede... ;-)

Skrevet

Her holdes det frisert :-)

Bruker først krem, og det går helt fint, reagerer ikke på det og har aldri gjort det før heller.

Men det er blitt min kjæres jobb. For jeg ser ikke en pøtt der nede lenger...hehe

Mannen min plages ikke av å gjøre det heller, så jeg ligger på baderomsgulvet mens han barberer så pent og forsiktig atte :-)

Tviler på at sykehus og jordmødre bryr seg så mye. Må det sys, så barberer de nok der de må. Nei dette gjør jeg kun for egen del :-)

Lykke til!

Skrevet

Sist satt jeg på baderomsgulvet med speil og barbermaskin, det funka veldig bra! :D Orka ikke gå over med høvel etterpå, men hadde sikkert funka det oxo. Speil er tingen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...