Reese Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Litt skuffet kansje. Ble tøyet fra 1 til 2cm. Mangler vist 1 1/2 cm på livmorhalsen fra å være veldig moden. Det var dritvodt om jeg skal være ærlig, men klarte å slappe godt av likevel. Vil liksom så gjærne at det skal ha en virkning selv om jordmor mente det ikke ville ha det. Hun sa jo også til meg for 3 uker siden at jeg kom til å føde innen 2 uker, så stoler liksom ikke helt på det hun sier. Fikk skikkelig bt fall et par ganger mens jeg satt der da det var gjort. Ellers vil jeg si at jeg ikke begynte å blø eller fikk kynnere, bare skikkelige stikkninger i underlivet, og det gjør fremdeles vondt. Noen som har hatt virking av stripping selv etter en slik opplevelse?
babybel Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Jeg ble strippet sist fødsel. Men da hadde slimproppen gått og jeg var moden. Ble strippet fra 1 til 3 cm. Fødte noen timer senere! Ja det var veldig vondt og man mister nesten pusten, men det satte i alle fall fortgang i det hele for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå