Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at baby puster ujevnt under søvn, og at han av og til tar veldig lange pauser før han trekker pusten. Bare nå, rakk jeg å telle 13 sekunder før han trakk pusten inn. Er dette normalt, og noe som flere opplever? Det virker ikke som om han plages av det selv, men jeg synes det virker litt skummelt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder?

Datteren min holdt på slik de første 5 ukene sine. Lege® og helsesøster sa at dette var helt normalt mens de er såpass små.

Pustet veldig fort, så var det heeeelt stille i en del sekunder, så ei stund med jevn rolig lav pust, for så å begynne med rask pust igjen.

Skrevet

Ok, fint. Sønnen min er 5 uker nå, så da håper jeg det går over snart. Takk for at du svarte!

Skrevet

Min baby er 4 uker nå og jeg har det motsatte problemet... av og til puster han kjemperaskt, nesten hyperventilerer og så puster han vanlig igjen! Syns det også er litt skummelt! :(

Skrevet

Det er helt normalt, barnet øver inn pustemønsteret! Det er ikke noe farlig, så lenge barnet ikke viser noe tegn til sykdom. I tillegg drømmer barna så mye, og puster også derfor ujevnt.

Skrevet

hei.

Vil bare svare på dette fordi jeg å var uberbekymret for detta selv da jeg kom hjem fra sykehuset.

Var så engstelig når je oppdaget det så jeg begynte å grine og ble fra meg.

Samboeren ringte opp på føden med en gang og da sa hu jordmoren att hvis man kunne telle 25/40 pust i minuttet så var alt bra, hvis det er mye over (60) /under (20) i lengre tid så kan man ringe lege for sjekk/legevakt?

Og da roet jeg meg heeeeeeelt. min gjør dette den dag i dag (6uker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...