Gå til innhold

Jenta mi på 7 mnd har vondt stakkars, Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært forkjølet, surklete og hostet i ihvertfall et par uker nå. Men hun har ikke hatt feber og allmentilstanden har vært helt fin.

Men for et 3 timer siden så våknet hun av hvilen sin og hylskrek. Og det er noe hun aldri gjør.

Det nyttet ikke å trøste henne, hun vil ikke ha mat heller.

Kan det være ørene tro? (vet at dere ikke er leger og at det er kun der jeg får ordenlig svar. - garderer meg på noen krasse svar)

Hun har ikke feber nå heller, men har endelig sovnet. Hun tar seg ikke til tennene heller, så jeg mistenker ikke det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

får du lov å ta på ørene? uten at hun vrir seg bort?

Skrevet

Min mor jobbet som helsesøster tidligere, og sier at hvis en mistenker ørebet. kan man dra forsiktig i øreflippen til babyen. Hvis hun skriker, kan man nesten være sikker på at det kan være det...

Lykke til! Håper det ikke er det...

Skrevet

Vi skjønner at mini har ørebetennelse når han hyler om vi prøver å legge ham ned. Om du mistenker ørebetennelse er det lurt å spraye med saltvann. Ellers har ikke vår hatt så mye feber med ørebetennelsene sine.

Skrevet

Ørebetennelse, vondt i halsen eller noe annet..

Kan jo ta en tlf til lege?

Siden hun har hostet så lenge og, så kan det jo være lurt med en sjekk..

Skrevet

Hei jenter!

Tusen takk for at dere svarte meg. Er så lite her inne for tiden, så hadde glemt at jeg hadde skrevet et innlegg.

Jenta mi er faktisk blitt bedre. Hun er enda surklete og hoster, men allmentilstanden er mye bedre, og hun spiser også mer nå.

Men jeg skal se det an over helga med den surklingen.. At jeg går til legen på mandag om ho ikke har blitt bedre.

Takk for tipset om at man drar i øreflippen,,, det hadde jeg aldri hørt om. Det skal jeg prøve om jeg mistenker øreverk.

Ha en god helg videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...