anonym01 Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hva anbefaler dere? Har elastisk, men synes baby begynner å bli stor etterhvert. sjalet blir brukt mest til å sove i.
Gjest Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Her har jeg brukt mei tai myyye, har brukt fra nyfødt i froskestilling og helt til jeg følte jeg ikke trengte mei tai'en så mye lenger og brukte mest vogn. Har også brukt meitai mye inne fordi begge mine har vært urolig som små så eneste måte å få gjort noe i huset, og veldig enkelt å åpne den opp og ta babyen ut og legge i senga når han/hun har sovnet.. Og seff. når jeg bare skal et ærend på senteret så er det bare å løpe inn med meitai, plukke det jeg skal ha og ut igjen uten å styre med vogn..! Begge mine har kost seg masse i meitaien, jeg har hatt meitai babyhawk, som jeg kjøpte fra USA, men var litt lev. tid der den gangen jeg bestilte.. Syns mt fra taitasi ser helt nydelige ut da, men vet ikke åssen de er i forhold til babyhawk. Syns også eye2eye har mange som er veldig fine, http://epla.no/shops/eye2eye/meitai-standard/ Litt mer spesielle, men jeg syns disse flotte hettene gjør det lille ekstra! Mange selger/bytter jo mye på www.tettinntil.no så du kan sikkert finne en der, og er du heldig så sender de den med en gang så får du den før jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå