FruSvendsen Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg og Herr har endelig funnet ut hva barna skal hete, OH JOY..!! Mikael og Isaac Isabelle og Michelle Det er så godt for Frua å ikke måtte vri de små grå for å finne ro i navnesjela! Sååå, vi får se hvor lenge det varer! Hehe.. Blir sikkert ikke lenge til jeg dukker opp her inne igjen desperat etter råd, tips og meninger.. Men håper jeg slipper, for å si den sånn..! Hehe.. Takk for all hjelp!
namedrop85 Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Fine navn men hvis dere skriver Mikael med k synes jeg dere bør stave Isak med k også (og en a).. Eller stave dem Michael og Isaac.. Og jeg liker best stavingen Isabel (spansk dronningnavn). Isabelle er en franskifisering av det spanske navnet
LilleBitteliten Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Isak er nydelig - men det må skrives slik synes jeg. Isabelle er pent. Liker ikke Mikael og Michelle. Bra at dere er fornøyd med navnevalget! Ingenting er bedre enn det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå