Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷXenalita Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Noen erfaringer med seteleie som har snudd til hodeleie så sent eller senere? Skal inn i uke 38 på ny sjekk og inn for ultralyd++ div målinger om det fortsatt er seteleie da. Er 100% innstilt på å føde naturlig uansett. Men hadde vært mye greiere med hodeleie da.. har skrekk for operasjoner og slikt.. derfor jeg ikke ønsker ks..
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Har seteleie selv, men både jeg og legene tror at grunnen til at bebisen ikke har snudd seg er fordi jeg har hjerteformet livmor, og at det derfor ikke er plass. På sykehuset her vil de ikke ta stilling til fødemetode før i uke 37, fordi de mener det er sannsynlig at babyen vil snu seg til hodeleie før den tid. De kan jo godt finne på å snu seg etter det og, men da er visst sannsynligheten mindre. Ellers kan du få tilbud om ytre vending, at de fysisk prøver å snu babyen fra utsiden. Var på samtale på tirsdag, og selv om jeg skal ha KS (av flere grunner) må jeg bare si at jeg ble veldig beroliget av det legene fortalte om setefødsel. Jeg fikk en grundig gjennomgang av alt som skjer og hvorfor de gjør som de gjør, og merket det at tanken på en vanlig fødsel (dersom ting setter igang før ks) ikke lenger skremmer meg. Har lest masse om setefødsler på nett, men det virket så veldig mye mer skremmende da syntes jeg. Så hvis din lille ikke har snudd seg til kontroll, be om å få en god gjennomgang av en setefødsel! Det hjalp i alle fall meg veldig. Masse lykke til til deg videre!
to til tre Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 Prøv akupunktur! Kjenner flere som har opplevd at babyen har snudd seg etter akupunktur det verste som skjer er at det ikke skjer noe, så det er vel verdt å prøve!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå