Kathrine. Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei Kva ideer har dere til julegaver til de minste, Har en son på 4,5 mnd og en sønn på 2,5 år. Så har jo det aller meste allerede. Har kjøpt; krinkel ulldress, babywalker, og nydelig tøydukkebamse med spilledåse fra barnas hus. Treng fleire ideer, siden vi skal kjøpe gaver både fra oss, bror, og 2 oldefedre. pluss har kjøpt mykje meir til storebror, så vil jo ha litt balanse....
Canari Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Lillegutt får noe en del leker, ulldress, men ellers vet jeg ikke hva han får :-) Tror vi kjøper noe til rommet. Storesøster får CD-spiller, koffert, prinsesseslott, kjelke, av det jeg vet. Tips ellers er lenestol, sittebenk e.l til rommet, matbokser/termos (for de mindre gavene, det får jenta vår ikke nok av) og leker, selvfølgelig, radiostyrt bil er sikkert midt i blinken til 2-åringen?
Wopi Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Storesøster får flere gaver og dyrere gaver enn minstefrøkna i år. Men hun får en matte til å legge på gulvet. I år er jeg ikke opptatt av at det skal være likt, minstefrøkna er 3 mnd og aner ikke hva hun får, eller ikke får. Neste år blir det litt annerledes, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå