<3 Babyimagen<3 Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 akkurat vært på kontroll på sykehuset,fikk påvist svk livmorhals,har hatt tett oppfølging grunn til prematur fødsel med første mann,fikk heldigvis være hjemme i tre uker før jeg da blir lagt inn på sykehuset de resterende syv ukene....off blir noen laaange uker.... håper bare junior holder seg lengst mulig i magen:)er 22 uker nå! Åssen ligger det ann med dere andre??formen fin ?)
gravidus Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 krysser fingrene for at junior holder seg leeenge i magen din Formen min er endelig blitt godkjent! etter maaaange uker med hypermesies! Jeg merker nå at jeg begynne rå legge på meg, så det er jo faktisk litt godt Jeg har fått innvilget KS, veldig deilig å vite, selvom jeg gruer meg noe vanvittig til å bli skjært i... *grøss* Så da får vi se Isak ca. 17 mars Ikke fått noen helt klar dato enda, men ca rindt der. Ville ha en dato lengst bort fra den 22. som mulig, for da har sønnen vår bursdag! Det er virkelig noe med denne sommerferien som vekker opp kaninene i oss LYKKE TIL VIDERE!!
gulda Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Hei hei! Har mye vondt i bekkenet og magen, men når jeg leser at du må ligge i 10 uker så kan jeg ikke akkurat klage.. Godt du får en skjønn liten skatt som belønning! Håper den lille holder seg lengst mulig hos deg, og at du selv finner noe som får tiden til å gå. Masse lykke til de kommende ukene! )
unn3 Skrevet 17. desember 2010 #4 Skrevet 17. desember 2010 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg. Er i uke 27 nå og har ligget 1,5 uke på sykehus siden jeg har hatt to premature fødsler tidligere. Jeg lurer på en ting, hvorfor skal du være sengeliggende i ti uker når du er i uke 22 nå, da er det jo fortsatt 8 uker igjen til termin? Er bare nysjerrig siden jeg er i samme situasjon, og ikke aner hvor lenge jeg må være på sykehus.. :-) Lykke til med å holde junior på rett siden av magen i MANGE uker enda:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå