Nr2i2015 Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Må få ut litt damp merker jeg! Akkurat ferdig på kontroll på riksen. Er 3 dAger over termin og har blitt strippet 3 ganger på 2 1/2 uke! Ingenting skjer..... Fikk i dag beskjed om at jeg skulle bli strippet igjen på mandag, og om det da ikke skjedde noe så blir jeg satt igang på torsdag 23/12.... Syns dette er sååå fæl situasjon! Tanken på og tilbringe julaften på sykehuset(noe som aldeles ikke er etter min plan!) og med tanke på at jeg har fødselsangst blir jeg så redd ved tanken på at for hveeeer dag blir hun større og større! Hun skal jo igjennom meg:( huff, dette ble litt mye gnåling, men håper dere tåler det:p Om noen har fått startet fødsel tidligere, så fortell gjeeeeerne hvordan det gikk:) jeg er moden, så blir nok satt rett på drypp. Hilsen frustrerte meg som gruer seg:(
nr 4 i magen på overtid Skrevet 16. desember 2010 #3 Skrevet 16. desember 2010 Her oste det frustrasjon gitt:) Det er utrolig kjedelig, frustrerende og tungt å gå over terminen.... Prøv med en liten sengevals til kvelden:) Det hjelper:) og akupunktur:) Masse lykke til, håper du snart er i gang:) Ha en fin dag!
AlmaN Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Skjønner at du ønsker å få dette overstått (?), du har vel gruet deg lenge nok nå. Men er det noe som tilsier at babyen skal ut NÅ? Er den spesielt stor eller er det andre problemer? Antagelig ikke siden de ikke setter deg i gang før den 23. Jeg måtte selv settes i gang med min første. Barnet ble født 16 dager over termin. Jeg var moden, de begynte å gi meg modningspiller på dag 15 og etter en 2-3 piller fikk jeg egne rier og fødte relativt raskt og naturlig en sprek gutt på 4,1 kg. Trengte ikke drypp. Du skal nok ikke være så redd for de ekstra grammene den legger på seg i disse siste dagene. Det som har mest å si er hodeomkretsen til babyen og størrelsen på ditt bekken. Så lenge babyen er i god form så er det ikke noe farlig å gå et par uker over termin. Regner med du og babyen får tett oppfølging i denne tida? Skjønner veldig godt at du er utolmoding, men prøv å stole på at oppfølgingen du får er trygg og at det vil gå bra med dere begge. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå