Gå til innhold

Urettferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag syns eg virkelig synd på meg sjøl .... Syns det e så urettferdig at eg må bruke flere mnd på å bli gravid. Mens de fleste både på bim og blant venner spesielt blir gravide i løpet av de to første månedene...

Prøver ta meg i halen og tenke at det e helt vanlig å bruke flere mnd og at det er flere som bruker opptil et år og alikevel blir gravide.. Ser jo her på BIM at det er flere som har holdt på mye lenger enn meg.. Men må bare få syte litt for det !!!

Begynner utredning i april og eg glede meg te å komme igang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være slem, men du har jo sytt siden 2 pp(?) her inne. Og hvis det er slik som mange påstår, at man bør la være å stresse for lettere å bli gravid, kan det jo hende nøkkelen ligger der? Lettere sagt enn gjort, jeg vet;-)

Samtidig er det jo flott å ha et sted som dette hvor man kan få ut frustrasjon som anonym, i stedet for å la det gå ut over de rundt seg.

Jeg ønsker det lykke til, og håper du kan finne gleden over at det aller mest sannsynlig snart er din tur til å oppleve graviditet, fødsel og baby!

Skrevet

Eg har ikkje sytt siden 2pp !!!! For eg syns ikkje det gjorde så mye da.. Men det e greit det høre hva du sier og ska skjerpe meg eg...

Skrevet

Vil ikkje være ei sytekjerring her inne så nå ska eg bli mer positiv ; )

Skrevet

Du gjør akkurat som du vil, du.

Men jeg har latt merke til deg fordi jeg har tenkt at det må være slitsomt å bli så lei seg hele tiden. Vær så snill å les hele teksten jeg skrev, det var ment som et godt råd, å stresse ned altså.. "Syte" var ordet du brukte, derfor brukte jeg det også.

Skrevet

Jada eg leste hele teksten eg ! Tok det ikkje opp vondt men har ikkje lyst at folk skal oppfatte meg som så negativ... Så ble eg litt overrasket over at du syns det var så lenge for eg sjøl tenke at den siste mnd har vert tung

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, selv om jeg selv bare er i min 3 pp. En leser seg opp på internett osv når en skal begynne å prøve, og ser at det for mange tar tid. Allikevel forventer en jo nesten at det skal skje på 1pp! Slik var det for meg ihvertfall. Alltid hørt fra mamma og pappa at de klarte det på 1 pp med alle oss fire, og det kom til å bli såå lett for oss også. Også føles det selvfølgelig mer urettferdig om en har venner som klarer det på første forsøk.

Jeg tar meg selv i det flere ganger, og tenker at jeg faktisk må nyte denne tida litt og. Nyte at vi prøver, at vi går en spennende fremtid i møte uansett hvor lang tid det tar. Og nyte at det bare er oss to :) For om en stund vil det komme en til, og da har en ikke like god tid som før til å bare nyte hverandre (blir sikkert bare vanskeligere og vanskeligere å tenke sånn etter som tida går da...).

Uansett, lykke til Metti! Det kommer nok til å gå for oss alle her inne ettersom tida går! :)

Skrevet

Vi slet i 4 lange år vi...

Men ønsker deg nå lykke til da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...