Gå til innhold

Jeg har fortalt nyheten til mamma og pappa

Anbefalte innlegg

Jeg er idag 11+2. Dette er min første graviditet, og jeg bestemte meg for å fortelle nyheten til mamma og pappa for 2 dager siden, da det passet seg slik.

Og det var jammen en positiv opplevelse. Mammas tårer rant og rant, hun klemte meg og tok meg på magen og sa "Hei du vesle der inne, jeg er mormoren din". He he...

Og til og med pappa, som er en mann av få ord, sa at han ble veldig glad for dette, og ønsket meg lykke til. Før jeg gikk sa han "Nå må du gå forsiktig på isen, da!"

2 dager etterpå, da jeg var hos dem igjen, så jeg et håndskrevet brev fra min mor til mitt ufødte barn. Det skulle visst bli første side i en minnebok fra mormor til barnebarn..!

Fortsetter under...

<3 ble rørt av reaksjonen deres.. en tåre som kom faktisk.. Men så griner jeg av alt fortiden også.står å kjemper

mot tårene når jeg er på jobb og de spiller fine julesanger

på radioen.. :P hehe

Har ikke sagt det ennå vi,men vil vente til passert uke 12,siden

vi har mistet 2 ganger før. Men de blir nok glade selv om dette er 3 barnet vårt. :))

Så koselig at de blir så glade!! :-)

Jeg er nå gravid med min tredje og bestemte meg for å fortelle det til mamma da jeg var 4+3 på vei.

Vi bor langt unna hverandre, så jeg gjorde det på telefonen.

Hun ble så glad!! Hun sa at hun egentlig bare hadde lyst til å hoppe og danse, men hun gjorde det ikke fordi hun var ute på shopping....

Besteforeldre får jo all kosen!!

Ble også rørt av reaksjonen deres :) Deilig å ha besteforeldre som bryr seg.Desverre er ikke alle så heldige...

Jeg har fortalt det til alle i familien jeg(de voksne)... pga 2sa tidligere i høst..Og selv om dette er mitt 3 barn ble de like galde alle mann :)))

Gratulerer og Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...