Gå til innhold

Menstrasjonen tilbake alt...store blødninger, flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... nå er mensen tilbake.... det var nesten 11/2 uten faenskapen!

Jeg har hatt kraftige blødninger bestandig, men nå synes jeg at det er enda værre. Jeg kan jo så vidt bevege meg uten at jeg føler jeg skal blø gjennom !

Er det fler som føler at de blør mer nå enn før graviditeten og fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør mer,lenger og har mer vondt! hehe...

Før graviditeten blødde jeg i 1-2 dager og det var lite. Hadde heller ingen spesielle smerter ved mens.

Nå blør jeg i 3-5 dager,mye mer og han KJEMPE vondt dagen før mens og de to første dagene. Ligger RETT ut.

Skrevet

jeg blr igjennom alt som er jo. var på plantasjen i en snau time og gikk ut av bilen når jeg kom hjem og hadde blødd igjennom...

må skifte bind minst en gang i timen...

nesten litt beskymra, er dette normalt?

Skrevet

Samme her! Blødde enorme mengder og blødde gjennom en tampong på under en time. Ble bekymret jeg også, men det gikk over. Blødde forøvrig 11 dager sist! Før jeg ble gravid var det 2-3 dager med blødning. Har begynt på Cerazette nå, så håper på mindre blødning neste gang.

Skrevet

Da trenger jeg kanskje ikke å beskymre meg da... uff jeg synes dette er litt vemmelig. Jeg er vandt med å blø mye og lenge, men sånne mengder da...

Cerazette, er det p-piller?

Skrevet

Ja, p-piller uten østrogen. Gir det en sjanse.. Tåler ikke p-piller, men skal prøve disse ut en stund.

Skrevet

ville ikke anbefalt cerazette. 3 venninner har blitt gravide da de har gått på disse... Tilfeldig?!

Skrevet

Jeg anbefaler dere å prøve menskopp/ beger. Det gjør alt mye lettere..

Det er et mykt beger man setter inn som holder seg på plass ved hjelp av vakum. Du kan faktisk gå opptil 12 timer før du tømmer! (Litt oftere ved kraftig blødning.)

Når du har tømt den skyller du begeret, vasker med en intimserviett og setter den inn igjen..

Du trenger rett og slett ikke mer en en kopp!! Den varer mange år.

Jeg begynte å bruke denne, og syns hele mensenstyret ikke er så mye styr lenger.. Menssmertene er også så og si borte!

Jeg kjøpte på bleieboden.no

Koster litt, men det sparer du fort inn på alt du slipper å handle.. (Bind og tamponger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...