Make№4 Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Sitter her i min 13 pp og har mistet helt piffen egentlig...nærmer meg EL( i helgesvingen),men har ikke noe lyst til legge inn aksjer eller prøve denne mnd. Prøver å tenke positivt, men kjenner det har satt seg langt opp i halsen angående pliktsex i mnd og frister ikke å ha sex bare for å bli gravid. Får pergo i januar så kan jo være heldig så det hjelper, men syns det er tungt å gå pliktsexen i møte... Flere som har holdt på en stund som føler det slik,eller er jeg helt alene om dette?
prøvende Skrevet 16. desember 2010 #2 Skrevet 16. desember 2010 Hei! skjønner deg så veldig godt! Jo flere pper man legger bak seg, jo mer rolig tror jeg man blir for hver gang. Hadde det akkurat slik som deg etter en del mnd, og jeg skjønte at dette mest sannsynlig ikke ville gå av seg selv. Testet etter el og vi prøvde å time den, men var ikke lenger noe håp om et positivt ressultat. Så kom jeg endelig igang med pergo, å et nytt håp kom tilbake. Men mistet raskt piffen, da det første gangen ikke hadde hjulpet noe på eggmodningen. Men neste runde (som jeg er i nå) viste det seg at pergoen hadde "laget" to kjempe store egg som begge ville slippes, og jeg skal love deg at den beskjeden føltes som både bursdag og jul på en gang:) Så da ble jeg igjen kjempe ivrig og fikk et stort håp om at det snart blir vår tu, men både tvillinger og det som var. Ikm i går, og jeg har hatt menssmerter i tre dager nå, men ingen tr. Så i morgen ryker nok en test. Men kjenner jeg gruer meg, for nå vil de blenda hvite testene som tidligere hadde blitt en vane, gi en veldig skuffet meg!!
Vi2+1?19 pp Skrevet 17. desember 2010 #3 Skrevet 17. desember 2010 17 pp for meg(skrev et innlegg litt lenger oppe om min historie:) Kjenner meg veldig igjen i historien din. Jeg hadde faktisk en pausemåned i oktober fordi jeg ikke orket en måned til med å håpe for så å bli skuffet... Så da stresset vi ikke med sex rundt el i det hele tatt. Det var overraskende deilig å slippe og gå rundt og kjenne på alle "symptomene" før IKM. Jeg skal også begynne på andre pergokuren i Januar. Kanskje vi kan håpe litt sammen
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 19. desember 2010 #4 Skrevet 19. desember 2010 18pp her, og kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt. Dette er IKKE bra for sexlivet, og jeg har også kommet dit at jeg ikke har noe tro på det lenger. Jeg blir ganske så kvalm med tanke på å prøve på dette, det bryter bare ned spiriten. Vi jobbet i 2,5 år for å få nr en, så jeg vet at det er mulig, men likevel... Begynner å nærme meg tanken på å gi opp og være taknemlig for den ene vi har fått. Det er jeg jo selvsagt, men vi ønsker veldig at han skal få søsken da.
Make№4 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. desember 2010 Hei! Så godt å høre at vi er fler som sliter med det samme...kjenner jeg blir litt mer optimistisk. Det å vite at man absolutt MÅ ha sex når EL dagene nærmer seg er ikke akkurat noe som stimulerer til mye sexlyst. De første prøve mnd var det jo bare gøy men når vi passerte 8 pp da syns jeg det begynte å bli tungt..det å måtte stille klokka også ha sex. Kan virkelig ikke tenke meg hvordan det er å holde på i over to år...imponert over tålmodigheten og drivkraften,men hva gjør man ikke for å få disse barna! <3 Jeg er nå på dag 14 i syklusen og holder en positiv El test i hånden,skulle egentlig ikke teste, men da mannen kom med en El test og lurte på hvordan vi låg an så klarte jeg selvfølgelig ikke å sui nei og den ble knall positiv etter få sekunder.. Om det blir sengekos el ikke har jeg ikke bestemt ennå da jeg såg frem til en mnd uten tidsinnstilt sex..men får se hvor sterk jeg er da mannen setter inn støtet..hehe...
*lille blomst* Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Hehe, masse lykke til Make№4,13pp! Vi er bare i 4pp, men skjønner godt det der med pliktsex! Vi har kost oss masse vi altså, minst annenhver dag fra TR er ferdig, men når El helt sikkert er over så er piffen ute... Nesten ikke sex etterpå! kanskje noen få ganger til i løpet av ukene før IKM. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå