fru.mor Skrevet 16. desember 2010 #1 Del Skrevet 16. desember 2010 BEKKENLØSNING:) Jeg går nå i mitt 3 svangerskap, og det blir mitt siste , mye pga mitt bekken virkelig ikke tåler fler.. Men er evig takknemlig for de 3:) 1 svangerskap kom bekkenløsningen i 8 mnd , fikk krykker tok ingen behandling og lite hensyn.. 2 svangerskap 3 år etter fikk jeg bekkenløsning fra uke 10 .. Begynte til behandling etter 7 Mnd med kraftige smerter. Det hjalp!! Men behandlingen er dyr så hadde ikke rå til å gå der siste mnd. Så jeg ble satt igang 1 uke før terming pga kraftige bekkensmerter. Dette svangerskapet er mitt 3 svangerskap og bare 10 mnd etter forrige ,og jeg har gått til behandling fra dag uke 6, og må si jeg er imponert over hvor flinke disse REFLEKSOLOGENE er! Riktig nok må mann nesten ukentlig inn til behandling som koster 550,- for 20 min. Men nå for dette koste hva det koste vil:) Jeg gikk inn forrige uke ( Da hadde bekkenet låst seg igjen) med krykker , og gikk ut uten, hadde smerter samme dag,men dagen etter var jeg så å si helt fin:) Så om det er noen som sliter hardt med bekkenet eller begynner merke det.. Så dra til refleksolog:) Hjelper for meg!! Enn så lenge:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142681803-her-er-mitt-tips-til-dere-med/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå