Har en herlig gutt:) Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Jeg hadde for 3 uker siden ett svangerskap utenfor livmoren, der de måtte fjerne høyre eggleder. Fikk brev i går om at patalogen hadde funnet en graviditet på den og en liten endometriose cyste uten farlig forandring.. Jeg var veldig plaget med spotting og mens smerter før denne graviditeten men har også mistet i en ma og en sa tidligere i år. Vil det her si at jeg har endometriose?! Kan man slite med å bli gravid og beholde hvis det skal vise seg at jeg har flere sånde cyster? Skal på etterkontroll i midten av januar så skal få de til å ta en grundig sjekk da.. Ble litt nervøs nå
*Smiley* Skrevet 17. desember 2010 #2 Skrevet 17. desember 2010 Hvis de sier endometriose cyste og har sjekket den og tatt test , så er det endometriose du har ja. Det trenger ikke å være grunnen til at du har mistet.(trist at du har det)Det er vanskelig å si. Mange med endo sliter med å bli gravide , men det virker ikke som om du gjør det siden du har vært gravid 2 ganger i år. Ta en titt på endometrioseforeningen.no ,der kan du lese mer om disse problemstillingene. Jeg har også endo , tok 18 pp for å bli gravid sist men fikk rensket opp med lapraskopi og da satt vesla. Jeg har aldri hatt smerter eller plager av endoen , men veldig mange har det. Mange har endo uten å vite det og alle er forskjellig rammet.Det er ingen infertillitetsdom , så ikke bekymre deg. Mange med endo blir gravide og beholder:)Forhåpentligvis blir du gravid igjen og beholder. Jeg har foressten mistet 2 ganger jeg også , men venter nå mitt 2 barn. Masse lykke til fra meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå