Gå til innhold

Endelig :))

på'n igjen:)*fødeklar*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så var det endelig min tur til å skrive 100 dager igjen :))

Har lest helt siden jeg kom til 2 tri. på de andre som har 100 igjen og tenkt, ja ja.. lenge til jeg er der.. MEN nå er jeg jammen der jeg også.

Tiden går jo egentlig ganske fort, men samtidig tregt, hehehe..

Man lengter jo så etter å få se den lille som ligge der inne å sparker og ordner hele dagen.

Den 22 des. er det 3D ultralyd og den gleder vi oss masse til. Da skal vi få se vår lille sønn litt på " ordentlig" blir spennende det altså..

Ønsker dere alle en riktig fin dag, og husk snart er det endelig akkurat din tur til 100 dager igjen :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Jepp, føles lenge til 100 dager! Så deilig å endelig ha nådd det :o) Skjønner du gleder deg til 3D ul! Ikke vært på det selv, men har skjønt at du kan se babyen godt. Kos deg masse med den lill! :o)

Skrevet

Nå kan nedtellinga endelig starte skikkelig..:)

Jeg har termin dagen før deg og ser vi skal føde på samme sykehus. Kanskje vi treffes på barsel :P

Skrevet

tusen takk :) ja jeg skal kose meg vettu.. Har sett bilde av tante ungen min på 3D og det var veldig likt når han ble født :) så dette blir artig..

Ja, det er jo ikke umulig det da vettu :) hehehe.. Skal ratt se vi treffes på sykehuset også, :P hehehe.. artig.. masse lykke til til deg også

Jule-Kula

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...