*tyren72* Skrevet 16. desember 2010 #1 Skrevet 16. desember 2010 Hei jenter, håper noen av dere orker og se litt på meg, hadde vært evig takknemlig... Kommer jeg til og bli gravid og evt når? Ser dere noe ang jobb også eller? Tusen tusen TAKK til dere som svarer... Jeg født 160572 Han født 080475
*tyren72* Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2010 dytter og håper noen tar seg tid..
Tante_Esel Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 gravid i april med gutt... ser ogsaa penger kommer din vei
*tyren72* Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2010 Adine : Tusen tusen takk. Håper det stemmer skal gi tilbakemld så fort det skjer noe... Spennende :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #6 Skrevet 30. desember 2010 kan prøve meg jeg også... er nybegynner men... (svarer før jeg leser evn andre innlegg under hovedinnlegget...) får opp at du blir gravid i 2011, men ikke når... veldig positiv energi rundt jobb, men får ikke opp hva som skjer. har du mer spesifikke spørsmål rundt jobb? Lykke til! hilsen *blomst*
m240 Skrevet 31. desember 2010 #7 Skrevet 31. desember 2010 Vil du se på meg også. jeg er født 22.2.65 og min mann er født 20.4.58. Kan du se om jeg blir gravid i 2011:-)
*lille blomst* Skrevet 31. desember 2010 #8 Skrevet 31. desember 2010 hei. Jeg får desverre opp nei, men håper jeg tar feil, har skjønt at dere vil det.
zassy☆ Skrevet 1. januar 2011 #9 Skrevet 1. januar 2011 tyren72, får opp tydelig at du blir gravid, men her kommer det ikke opp noe før nærmere august! Håper det klaffer tidligere da Får opp veldig mye kjærlighet og lykke når dere finner ut at dere venter barn Når det gjelder jobb får jeg først opp at tålmodighet lønner seg, ting vil ikke skje med en gang, det er en gradvis forbedring, men det kan være en ny jobb, får opp en person og kanskje et partnerskap? eller det kan bare være en undertegnelse av avtale mellom deg og noen andre, dette blir et møte med noen du liker, får opp en typisk sjefsfigur, og tror det kan være en mann, men usikker her. Du avslutter det du evt holder på med nå? og når dine mål. Du får det akkurat slik du ønsker. bare pass på at du vet hva du ønsker..gå mot et bestemt mål, klargjør det for deg selv hva du vil og du vil få som du ønsker. Fikk opp først at du måtte være tålmodig, men jeg tror ikke det tar lange tiden før det skjer noe ang jobb her.. lykke til
*tyren72* Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #10 Skrevet 1. januar 2011 Tusen tusen takk Zassy, du har nok en del rett i ting du skriver her blir spendene og se om det stemmer med graviditet. Tror du var en av de som hadde rett i fjor. Tusen tusen takk igjen... :-)
Belle25 Skrevet 1. januar 2011 #11 Skrevet 1. januar 2011 Vil noen se på meg også? Lurer på om jeg er gravid. evt når? 290885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå