:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2010 #1 Del Skrevet 15. desember 2010 sitter på dib til 00.10, går og setter på en maskin med klær, setter middagsasjettene fra i går inn i maskinen og finner ut at hun skal skrive et dib innlegg om den fantastiske juleryddingen sin.klokken 00.24 skriver hun et innlegg på dib om den fantastiske juleryddingen og inser at støvet sikkert ikke forsvinner denne dagen heller (og før noen sier noe på det, så vet jeg at klokken min går sykt fort i forhold til andre klokker, så om innlegget er postet til feil tid, så er det bare fordi jeg lever i en annen tid en dere - eller alternativ to, er for lat til å stille den jeg har) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2010 #2 Del Skrevet 15. desember 2010 Genialt menneskevennlig ryddeinnlegg som ikke etterlater en i vantro sjokk over hvor mange ting man kan finne på å gjøre til jul. Jeg kan bidra med å ha rydda badet ved å stappe alle løse gjenstander i skittentøyskurven, den ble full men de er ute av syne og hvis jeg trenger tamponger eller den grå vesten eller ungens badeleker vet jeg hvor det finnes, mens besøket som kommer i morgen kveld tror at jeg er ryddig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2010 hehe... så lenge ilusjonen om et ryddig bad er til stedet så er målet nådd jeg lever ihvertfall gladlig i den illusjonen om det betyr mindre arbeid på meg foresten: husfar søkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2010 #4 Del Skrevet 15. desember 2010 Du mener husnisse, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 15. desember 2010 det er vel for synonymer og regne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cunning stunts Skrevet 15. desember 2010 #6 Del Skrevet 15. desember 2010 Selveste ryddeogvaskenissen, eller pulenissen? Hvem av dem vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 15. desember 2010 ja takk begge deler? men om jeg kan velge så velger jeg ryddeogvaskenissen, det fremstår som mest tilfredstillende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel i grøten Skrevet 16. desember 2010 #8 Del Skrevet 16. desember 2010 Sover dere aldri?? Ikke det at jeg sover så forbannet mye, men jeg ligger i det minste i sengen. I natt hoppet Kamikaze på meg i tretiden og brølte MONSTE! Monster for de som ikke forstår tosk, altså 2sk. Blir ikke mye søvn etter en sånn opplevelse, men jeg har da iallefall sovet litt før det skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #9 Del Skrevet 16. desember 2010 du skal ikke sove bort vinternatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weihnachtmarkblomstre Skrevet 16. desember 2010 #10 Del Skrevet 16. desember 2010 Hurra, jeg vasket også klær i natt! Og klora soverommet til eldste samt badet (les noro runde 3... hevnen er visst søt etter at vi har sluppet unna de siste 3 årene)... Fra før har jeg kloret soverommet til vesla, toalettet og hele stuen, så her blir det sterilt te jul ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel i grøten Skrevet 16. desember 2010 #11 Del Skrevet 16. desember 2010 Hjelpe meg! God bedring! Tror jeg må rydde sånn at det er enklere å klore når/hvis det blir vår tur.. Vi har riktignok hatt 2 av de 3 siste julene med samme greia, håper inderlig vi slipper i år. So far so good Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #12 Del Skrevet 16. desember 2010 er det normalt å klore rom? det har jeg aldri gjort før, og jeg er helt sikker på at moren min heller ikke har gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel i grøten Skrevet 16. desember 2010 #13 Del Skrevet 16. desember 2010 Høres iallefall ikke ut som en aktivitet som kommer høyt opp på nattelista! DiB må være å foretrekke.. Men bortsett fra deg og nissemor, pinnekjøtt, er det mange her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weihnachtmarkblomstre Skrevet 16. desember 2010 #14 Del Skrevet 16. desember 2010 Det har ikke jeg pleid å gjøre heller, og vi har aldri hatt spysjuka i hus mer enn en gang når vi har vært rammet før. Men da det startet på runde to så tenkte jeg at det måtte gåes grundig tilverks for å bli kvitt svineriet.... Og det hjalp jo altså ikke, runde 3 er i gang! Trodde ikke det var mulig jeg men, det var det visst :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #15 Del Skrevet 16. desember 2010 tenker du på hvor mange som er her på natterstid? det stemmer nok at det stort sett er nissemor og meg, noen ganger Pa Te Ti Ca også, og 3 stykker er jo langt bedre en resten av døgnet. desuten så er de tre ganske så bra folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #16 Del Skrevet 16. desember 2010 jeg tror ikke det er kloringen som avgjør egentlig. noen ganger er bare svineriet forbanna vanskelig å bli kvitt. jeg har forsovit aldri opplevd å få spysyke mer en en runde om gangen, men jeg har opplevd at det har gått fra person til person, slik at tilslutt alle er syke og helst over en lengere tid, slik at man aldri kommer seg tilbake til et normalt liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Libido- Skrevet 17. desember 2010 #17 Del Skrevet 17. desember 2010 spyklormodus? Jepp, drilla på den. Når man våkner av "buhuu vondt i magen" Tar det oss ca 20 min til hele huset er sterilt. Jeg går automatisk å hiver ungen i dusjen når han har tømt seg, mens mannen river av sengtøy og forsegler i en pose. Imens skurer jeg ungen fra topp til tå mens jeg biter tennene sammen og sier "så så det går så bra, mamma vet det er ekkelt å kaste opp" Mannen har nå tappet en bøtte med vann, klor og grønnsåpe som han tar med seg til åstede for å fjerne alle spor. Alle håndklær, tuer og klær blir kasta i vaskemaskina før jeg tuller ungen inn i et stort håndkle og setter han på stua. Brøler til mannen at bøtte nr 3 må hentes til guttungen, sånn i tilfelle. Jeg vasker over hele badet med klor og hiver meg i dusjen for grundig vask, mens mannen har går over alle dørhåndtak med klortua. Deretter spriter vi hender, legger på nytt sengtøy og puster ut, til neste runde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 19. desember 2010 #18 Del Skrevet 19. desember 2010 Øhøm, er det nå det passer at jeg kommer litt sånn fra sida og ødelegger vaskekonegleden med å si at mesteparten av den dritten har dere allerede innåndet, og innen 2 dager sitter dere alle på dass med huet i bøtta? Det kjipe med årets OMG-virus, er at det ser ut til å ta 14 dager før man har full immunitet mot det. Men kjære vene, dere får jo vaska til jul, så hvorfor ikke? ;-) Pinnekjøtt, jeg er like husmoraktig som deg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weihnachtmarkblomstre Skrevet 20. desember 2010 #19 Del Skrevet 20. desember 2010 åh, slik å forstå. Da trur jeg (håper jeg) at vi nå er immune. Og på de 14 dagene rakk vi tilsammen 7 runder (delt på 4 stk). Ellers vasker jeg mest med klor for å få vekk lukta. dvs jeg sitter med hue i klorbøtta mens jeg tørker opp.... såledels blir jeg løsemiddelskada isteden for spysjuk (i teorien), eller i verstefall begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 20. desember 2010 #20 Del Skrevet 20. desember 2010 Det minner meg om en løsemiddelskadd pasient jeg hadde for mange år siden. Han hadde festet gebisset sitt med Karlssons lim i en årrekke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weihnachtmarkblomstre Skrevet 20. desember 2010 #21 Del Skrevet 20. desember 2010 Thihi... Om noen gang ditt hjerte brister, laga det med karlsons klister! (på lett svorsk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weihnachtmarkblomstre Skrevet 20. desember 2010 #22 Del Skrevet 20. desember 2010 *Klasker meg i panna* Da er vesla i gang med runde 3....grrrrr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor Løvehjerte Skrevet 20. desember 2010 #23 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, gi deg'a! :-O Er det spying og diaré hver gang? Her hadde vesla en runde før helga, men det kom kun ut bakveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weihnachtmarkblomstre Skrevet 20. desember 2010 #24 Del Skrevet 20. desember 2010 kun spy, har roa seg og sover nå. Krysser fingre for rask bedring (sukk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cunning stunts Skrevet 20. desember 2010 #25 Del Skrevet 20. desember 2010 Huffe - det var da voldsomt, stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå