Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 15. desember 2010 #1 Skrevet 15. desember 2010 eg skal dit i april, å lurer på om noen har gode/dårlige erfaringer me prøverør behandling hos di?
Gjest To små gull♥ Skrevet 15. desember 2010 #2 Skrevet 15. desember 2010 Har selv fått to barn ved deres hjelp. Så vi har veldig god erfaring med de. Kjempe hjelpsomme og hyggelige de sykepleierene som jobber der. Vi tenkte også tilbake der i ca mars/april for et søskenforsøk:-) Lykke til!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2010 Godt å høre:) eg har ingen barn fra før så gleder meg til å endeli få en sjanse elle flere:) di hadde lang ventetid synes eg:P 5mnd når eg søkte ca.
Gjest To små gull♥ Skrevet 16. desember 2010 #4 Skrevet 16. desember 2010 Ja det er kjempespennende. Tror det var ca samme ventetid da vi var der for noen år siden. Jeg begynte på medisiner samme syklusen som jeg var på forsamtale, så det gikk fort unna. Lykke til
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2010 sånn me prøver å undersøkelser, blir de tatt før samtalen og? forsto de på dama i tlf at eg fikk mer beskjed om en måned.
petruska80 Skrevet 26. desember 2010 #6 Skrevet 26. desember 2010 Hei! Har bare positivt å si om Haugesund.. Alle vi traff der oppe var superflinke og hyggelige! Var til forsamtale i mai -09, hadde uttak i august og i mai -10 fikk vi ei lita jente på første forsøk! Mener å huske jeg hadde en gyn.undersøkelse samme dag som forsamtalen.. Lykke til!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. desember 2010 Petruska80 hvorfor startet du ikke før august når du var på samtale i mai? vil starte me en gang eg:)
petruska80 Skrevet 27. desember 2010 #8 Skrevet 27. desember 2010 Skjönner godt du er utålmodig! Ettersom det måtte passe med syklus så startet jeg på medisinene i juni og tror jeg gikk litt lengre på dem enn vanlig ettersom det var midt i ferien.. Går nok fortere ellers! ;-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 28. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. desember 2010 hvor lenge går folk på medisinene før utak? siden du gikk lenge tenke eg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå